فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه آزاد شد
کد خبر: 3622512
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
با تایید کمیته شورای انقلاب فرهنگی؛

فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه آزاد شد

گروه دانشگاه: فرهاد رهبر با تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس قطعی دانشگاه آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، در جلسه دیروز کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌های کشور، فرهاد رهبر با کسب تمامی آرا رئیس دانشگاه آزاد شد.

این جلسه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

یادآور می‌شود، هفته گذشته اعضا هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی به اتفاق آرا تصویب کردند، فرهاد رهبر به عنوان رئیس دانشگاه آزاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شود و پس از تصویب در این شورا، با حکم علی‌اکبر ولایتی، رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، فرهاد رهبر به عنوان رئیس دانشگاه آزاد منصوب می‌شود.

پس از برکناری حمید میرزاده، رئیس پیشین دانشگاه آزاد توسط هیئت امنای این دانشگاه در اردیبهشت‌ماه ۹۶، هیئت امنا تا مهلت مقرر برای معرفی رئیس جدید به شورای عالی انقلاب فرهنگی، علی‌محمد نوریان را به عنوان سرپرست این دانشگاه گماشته بود.

فرهاد رهبر، دارای مدرک دکترای اقتصاد نظری از دانشگاه تهران است. وی در کنار مسئولیت‌های متعددی که داشته است، پیش از این به مدت ۶ سال، تا سال ۹۲، ریاست دانشگاه تهران را برعهده داشت.
captcha