تبیین سبک زندگی حضرت معصومه(س) در 110 هزار حلقه صالحین
کد خبر: 3622828
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
اصلانی خبر داد:

تبیین سبک زندگی حضرت معصومه(س) در 110 هزار حلقه صالحین

گروه جامعه: رئیس بسیج جامعه زنان کشور از برگزاری نشست‌هایی با محوریت تبیین سبک زندگی حضرت فاطمه معصومه(س) در 110 هزار حلقه صالحین بسیج زنان خبر داد.

مینو اصلانی، رئیس بسیج جامعه زنان کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به تبیین برنامه‌هایی که به مناسبت میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت از سوی این نهاد اجرایی می‌‌شود، پرداخت و گفت: بیش از دو میلیون و 500 هزار دانش‌آموز دختر عضو بسیج جامعه زنان کشور هستند که در این دهه با برنامه‌های مختلف میزبان آنان خواهیم بود.

وی از برگزاری نشست‌هایی با محوریت تبیین سبک زندگی حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد و گفت: این نشست‌ها در 110 هزار حلقه صالحین با حضور بانوان و دختران جوان برگزار می‌شود تا الگویی عملیاتی از زندگی یک دختر جوان و موفق معرفی شود.

اصلانی تجلیل از دختران فعال و برگزیده عضو حلقه‌های صالحین بسیج جامعه زنان را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده دانست و گفت: جشن‌های ولادت گوهر علم و عفاف نیز در پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور ادامه داد: دختران شرکت کننده در دوره‌های دانش‌آموزی و دانشجویی طرح ولایت نیز مورد تجلیل قرار می‌گیرند و در ویژه برنامه‌های اجرایی شرکت می‌کنند.
captcha