همدلی و یکصدایی پشت سر رهبری؛ پیام دیدار رئیس‌جمهور و فرماندهان سپاه
کد خبر: 3622958
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
حقیقت‌پور عنوان کرد:

همدلی و یکصدایی پشت سر رهبری؛ پیام دیدار رئیس‌جمهور و فرماندهان سپاه

گروه سیاسی: مشاور رئیس مجلس با اشاره به توطئه‌های دشمنان و معاندین نظام در ایجاد شکاف میان دولت و سپاه پاسداران گفت: امروز کشور نیاز به وحدت، همگرایی و هم‌افزایی بین همه نهادها پشت سر رهبر معظم انقلاب دارد، لذا دیدار روز گذشته رئیس‌جمهور و فرماندهان سپاه پیام همدلی و یکصدایی مسئولان را به مردم منعکس کرد و دوستان را خوشحال و دشمنان را ناامید ساخت.

منصور حقیقت‌پور، مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره تأثیر دیدار روز گذشته رئیس جمهور و تعدادی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و معاندین در ایجاد شکاف میان دولت و نیروهای مسلح و افزایش وحدت و همدلی در داخل کشور گفت: متأسفانه در طی سال‌های گذشته و خصوصا در مقطع انتخابات بسیاری از معاندین نظام و کسانی که در قلب‌شان مرض است به دنبال ایجاد شکاف و توسعه اختلاف در کشور به ویژه میان دو نهاد رسمی و قانونی کشور یعنی دولت و سپاه پاسداران بودند.

نقش سپاه در تولید امنیت و دفاع سرزمینی و منطقه‌ای غیرقابل انکار است

وی ادامه داد: قطعا اگر بررسی موشکافانه‌ای صورت بگیرد سرمنشأ این اختلاف‌افکنی‌ها به دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، آمریکا و برخی کشورهای مرتجع منطقه برمی‌گردد.

حقیقت‌پور اظهار کرد: امروز هیچ کس نمی‌تواند نقش بی‌بدیل سپاه در تولید امنیت، دفاع سرزمینی، دفاع از انقلاب اسلامی در سراسر جهان و حمایت از مردم و عمران و آبادی کشور را انکار کند. نیروهای مسلح ضمن اینکه امروز وظایف ذاتی خود را در بهترین سطح ممکن انجام می‌دهند و از بلوغ رفتاری مطلوبی برخوردار هستند در کنار آن بازوی قدرتمندی برای نظام و دولت هستند و در فعالیت‌های عمرانی، محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی به دولت کمک می‌‌کنند.

مشاور رئیس‌ مجلس عنوان کرد: امروز جا دارد سپاه که از توانایی‌های بالایی برخوردار است مسئولیت ایجاد یک میلیون شغل را در روستاها و مناطق محروم برعهده می‌گیرد و قطعا مورد حمایت دولت خواهد بود.

همدلی و یکصدایی پشت سر رهبری؛ پیام دیدار رئیس‌جمهور و فرماندهان سپاه

وی تأکید کرد: دیدار روز گذشته از این منظر هم بسیار مهم بود که کشور امروز نیاز به وحدت، همگرایی و هم‌افزایی بین همه نهادها پشت سر رهبر معظم انقلاب دارد و لذا این دیدار پیام همدلی و یکصدایی مسئولان به مردم را منعکس کرد و به عبارتی دوستان را خوشحال و دشمنان را ناامید کرد.

حقیقت‌پور یادآور شد:در واقع انتظار مردم از مسئولان و مقامات عالی‌رتبه کشور چنین رفتارهایی است و مقامات کشور نباید به گونه‌ای سخن بگویند و رفتار کنند که دوستان ناامید و دشمنان شاد شوند بلکه رفتار مسئولان برپایه تعالم نورانی قرآن و اسلام، باید بازتابنده برادری و محبت میان آنها باشد تا آرامش بر جامعه نیز حاکم شده و دچار التهابات سیاسی و شکاف نشود.

مشاور رئیس مجلس در پایان ابراز کرد: من به سپاه و دولت بابت این اقدام تبریک می‌گویم و توصیه می‌کنم که این دیدارها و جلسات استمرار یافته و حتی با حضور تعداد بیشتری از فرماندهان و وزرا برگزار شود و سپاه به عنوان یک تمام‌کننده خوب در کشور همکار و همراه دولت در جاهایی که دولت نیاز به مساعدت سپاه دارد، باشد.     
captcha