200 موکب اربعین حسینی در خوزستان تشکیل پرونده دادند
کد خبر: 3622987
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲

200 موکب اربعین حسینی در خوزستان تشکیل پرونده دادند

گروه اجتماعی: جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان اعلام کرد: تاکنون تشکیل پرونده 200 موکب در استان انجام شده است و تا پایان هفته جاری پروانه این مواکب از تهران صادر می‌شود.

امیدوار آقایی، جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: یک هفته بعد از مراسم اربعین سال گذشته، کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی اربعین که ستاد عتبات عهده دار آن است، کمیسیونی متشکل از نمایندگان مواکب در استان تشکیل داد. هدف از تشکیل این کمیسیون بررسی نقاط قوت و ضعف مواکب در ارائه خدمات به زائران اربعین است.

وی با اشاره به تشکیل جلسات مسئولان کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی اربعین با حضور نمایندگان مواکب گفت: روز گذشته 3 مردادماه پنجمین جلسه این کمیسیون تشکیل شد و موضوع آن تردد مواکب و مسائل مربوط به آن بود.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان اظهار کرد: موضوع جلسه آینده نیز راهکارهای جلوگیری از اسراف در مواکب است. برخی از مصوبات این جلسات در هماهنگی با سازمان‌ها و نهادهای دیگر پیگیری می‌شود.

آقایی در پایان با بیان اینکه تاکنون تشکیل پرونده 200 موکب در استان انجام شده است، گفت: تا پایان هفته جاری پروانه این مواکب از تهران صادر می‌شود.

captcha