برگزاری کنفرانس امام حسن مجتبی(ع) در عراق
کد خبر: 3622990
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳

برگزاری کنفرانس امام حسن مجتبی(ع) در عراق

گروه بین‌الملل: چهارمین کنفرانس امام حسن مجتبی(ع) با شعار «سیره امام حسن(ع)؛ فضیلت‌های انسانی در الگوهای قرآنی» در عراق برگزار می‌شود.

فراخوا مقاله برای کنفرانس امام حسن مجتبی(ع) در عراق

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از شبکه الکفیل، چهارمین کنفرانس امام حسن مجتبی(ع) به همت شورای عالی طرح «حله؛ شهر امام حسن مجتبی(ع)» و با نظارت عتبات مقدس عراق  همکاری دانشکده علوم انسانی دانشگاه کابل، دانشکده تربیت دانشگاه قادسیه، مرکز بین‌المللی پژوهش‌های امور فرهنگی آستان مقدس حضرت عباس(ع) و مؤسسه فرهنگ ارشاد «المرتضی» در روزهای دوم و سوم آبان سال جاری برگزار می‌شود.
پژوهش‌های قرآنی و اعتقادی، پژوهش‌های زبانی و ادبی، پژوهش‌های تاریخی و جغرافیایی، پژوهش‌های تربیتی و روانشناسی، پژوهش‌هایی به زبان انگلیسی پنج محور این کنفرانس است.
بر اساس اعلام شورای برگزار‌کننده کنفرانس در پژوهش‌های ارسالی باید اصول پژوهش علمی رعایت شده و به زبان عربی یا انگلیسی نوشته شود و در گذشته منتشر نشده باشد.
همچنین لازم است مقالات در ارتباط با یکی از محورهای اعلام‌شده نگاشته و خلاصه آن به زبان های عربی و انگلیسی تا تاریخ 10 مرداد‌ماه به پست الکترونیکی Shalanabdali1980@yahoo.com و یا Hassnmujtaba61@yahoo.com ارسال شود.

captcha