ضرورت تبیین سیره حضرت معصومه(س) برای دختران
کد خبر: 3622997
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
حمیدرضا اکبری عنوان کرد:

ضرورت تبیین سیره حضرت معصومه(س) برای دختران

کانون خبرنگاران نبأ: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم گفت: اگر مادران سیره پاک حضرت معصومه(س) را به کودکان خود بیاموزند راه رستگاری را به آنان آموخته‌اند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، به مناسبت آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و با هدف آشنایی دختران با زندگی کریمه اهل بیت(ع) مراسم جشن «دختران آفتاب» ویژه فرزندان کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دیلم برگزار شد.
حمیدرضا اکبری، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم ضمن بیان کرامات خاندان اهل بیت(ع) خطاب به مادران حاضر در این مراسم، گفت: اگر شما مادران عزیز سیره پاک حضرت معصومه(س) را به کودکان خود بیاموزید راه رستگاری را به آنان آموخته‌اید. دختران ما باید از حضرت معصومه(س) الگوپذیری کنند و این بر عهده والدین است.
در ادامه این مراسم از نقاشی‌های مسابقه حقوق شهروندی نیز رونمایی و به برگزیدگان اول تا سوم  این مسابقه از سوی دفتر نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی هدایایی تقدیم شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
Khedri
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۲۰
0
0
تمام زحمات رو خانم رشيدي مسول انجمن هنرهاي تجسمي كشيدند چرا اسمي از ايشون نيس حتي با كمترين بودجه و جيب خود اين جشن رو برگزار كردند انصافتون كجا رفته ازش ي قدر داني خشك و خالي بكردين
captcha