منابع پرداخت طرح ضربتی وام ازدواج صرفا قرض‌الحسنه نیست
کد خبر: 3623021
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

منابع پرداخت طرح ضربتی وام ازدواج صرفا قرض‌الحسنه نیست

گروه اقتصاد: آقاپور علیشاهی اظهار کرد: منابع لازم برای پرداخت وام ازدواج و ردیف‌های بودجه‌ای آن پیش‌بینی شده است و البته منبع پرداخت آن صرفا منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها نیست و از سایر منابع هم استفاده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بانک مرکزی در طرحی ضربتی که از چند روز قبل آغاز شده است در نظر دارد 500 هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج به مبلغ 10 میلیون تومان را در سه هفته پرداخت کند تا به صف‌های طولانی وام ازدواج پایان دهد؛ اقدامی که گفته می‌شود علاوه بر منابع قرض‌الحسنه از سایر منابع بانک‌های عامل این طرح نیز برای پرداخت آن استفاده می‌شود.
معصومه آقاپور علیشاهی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با ایکنا به بیان دیدگاه خود درباره این اقدام بانک مرکزی پرداخت و گفت: مطمئن باشید منابع لازم برای پرداخت وام ازدواج و ردیف‌های بودجه‌ای آن پیش‌بینی شده است و البته منبع پرداخت آن صرفا منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها نیست و از سایر منابع هم استفاده می‌شود.


وی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی منابع لازم برای پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج در طرح ضربتی بانک مرکزی بنده معتقدم منابع کافی وجود دارد و مشکلی در موفقیت این طرح پدید نخواهد آمد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تأکید کرد: ما مدت‌ها درخواست داشتیم که متأسفانه به تعویق داشت و مطمئن باشید اگر در این مدت تقاضاها به خوبی پاسخ داده شود، در آینده هم تقاضاها برای وام ازدواج به خوبی پاسخ داده خواهد شد و نیازی به تعویق هم وجود ندارد.
captcha