اعلام ویژه‌برنامه دهه کرامت شعبه رسالت جامعةالقرآن
کد خبر: 3623097
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰

اعلام ویژه‌برنامه دهه کرامت شعبه رسالت جامعةالقرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: برنامه‌های متنوعی طی ایام دهه کرامت در شعبه رسالت بانوان بزرگسال جامعةالقرآن برگزار می‌شود.

منیر روحی، مسئول جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ بیت(ع) شعبه رسالت بانوان بزرگسال در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: طی ایام دهه کرامت و همزمان با آغاز ولادت حضرت معصومه(س)، برنامه‌های متنوع و شادی در این شعبه در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: مراسم مولودی‌خوانی همراه با قرائت زیارت عاشورا و متبرک شدن مراسم به پرچم گنبد حضرت اباالفضل العباس(ع) امروز، سوم مردادماه برگزار شد.
روحی عنوان کرد: همچنین مراسم جشن دیگری نیز پنج‌شنبه، پنجم مردادماه همراه با تجلیل از چهار برگزیده استان تهران در جشنواره طبیات در بخش‌های کانال، وبلاگ قرآنی و همچنین سایت قرآنی و حفظ پنج ‌جزء قرآن چون زهرا ابوترابی، سعیده الوان و فاطمه خوال برپا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مراسم از ساعت 10 صبح در شعبه رسالت برگزار می‌شود، بیان کرد: همچنین از تمامی افرادی که منتخب مرحله استانی این جشنواره شدند، تجلیل به عمل می‌آید.
مسئول جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ بیت(ع) شعبه رسالت اضافه کرد: اعطای گواهینامه به 30 نفر از حفاظ جزء 20 و 15 قرآن کریم و همچنین به رتبه‌های اول تا سوم آزمون حفظ قرآن نوجوان و اهدای هدیه به سه نفر از بانوان بالای 35 سال امام حفظ دو جزء قرآن از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه مراسم فوق با حضور قدسیه طباطبایی، مدیرکل جامعةالقرآن استان تهران همراه است، یادآور شد: در این مراسم هندی از روانشناسان به ارائه مباحثی در خصوص نقش زنان در خانواده موفق می‌پردازد و ادامه مولودی‌خوانی انجام می‌شود.
یادآور می‌شود، شعبه رسالت جامعةالقرآن الکریم در بزرگراه رسالت شرقی، نبش اتوبان باقری، روبروی راهنمایی و رانندگی منطقه5 قرار دارد.
captcha