دهه کرامت؛ فرصتي براي احيای معارف اهل بيت (ع) و اسلام ناب
کد خبر: 3623176
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰

دهه کرامت؛ فرصتي براي احيای معارف اهل بيت (ع) و اسلام ناب

گروه معارف: مدیر کل تبليغات اسلامي مازندران گفت: دهه کرامت فرصتي براي احياء ارزشهاي الهي و نشر و ترويج فرهنگ اهل بيت(ع) است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي مازندران، حجت الاسلام ناصر شکريان اميري پيش از ظهر  امروز سوم مردادماه 96 در گفتگويي ضمن عرض تبريک بمناسبت ولادت کريمه اهل بيت (ع) حضرت معصومه(س)  و روز دختر و با تبريک بمناسبت فرا رسيدن دهه کرامت اظهار کرد: دهه کرامت بهترين فرصت براي نشر و ترويج معارف اهل بيت(ع) و بهترين زمان براي احياء ارزش‌هاي اسلامي و الهي است و امروز هم  روز ولادت حضرت معصومه سلام الله عليها و روز دختر است و کريمه اهل بيت (ع) هم مي تواند به عنوان بهترين و جامع ترين الگوي دختران جامعه اسلامي لحاظ شود. 
وي در ادامه ايران اسلامي را کانون اصلي دلدادگي و عشق به اهل بيت (ع) دانست و افزود: این دهه فرصت مناسبی برای تقویت سه ویژگی معرفت و شناخت ائمه، تقویت محبت و تمرین کریم بودن است.
استاد حوزه علميه و دانشگاه در مازندران با تاکيد بر برگزاري هر چه باشکوه تر جشن‌هاي دهه کرامت تصريح کرد: بايد از دهه کرامت و جشن هاي آن در جهت ترويج فرهنگ رضوي بهره گرفت.
مديرکل تبليغات اسلامي استان در ادامه دهه کرامت را تجلي ولايت مداري و عشق به اهل بيت (ع) به ويژه عشق و ارادت ايرانيان به ساحت مقدس امام هشتم علي بن موسي الرضا(ع) است و عموم جامعه بايد از سبک زندگي ايشان بهره کامل را ببرند.
عضو شوراي فرهنگ عمومي استان با اشاره به برنامه ريزي دشمنان در راستاي ترويج فرهنگ غربي در جوامع اسلامي تصریح کرد: دهه کرامت مي تواند بهترين فرصت و آغاز گر نهضت عظيم ترويج سبک زندگي رضوي در جامعه اسلامي باشد و جوامع اسلامي امروز بيش از هميشه نيازمند تشنه معارف اهل بيت (ع) است.
وی با اشاره به ولادت کريمه اهل بيت (ع) حضرت معصومه(س) و روز دختر افزود: حضرت فاطمه معصومه (س) نماد زهد و  تقوا ، پاکدامني و ايستادگي و مقاومت در برابر مشکلات  سختي هاست و امروز شهر قم و حرم حضرت معصومه سلام الله عليها مرکز توسعه و ترويج معارف ديني و قرآني است.
مديرکل تبليغات اسلامي مازندران اظهار کرد: حضور بانوان را در عرصه هاي مختلف سياسي، اجتماعي و فرهنگي بعد از پيروزي انقلاب اسلامي بي نظير  است.
وی ادامه داد: امروز به برکت امام راحل و پيروزي انقلاب اسلامي و هدايت هاي رهبر عظيم الشان انقلاب  نقش و حضور بانوان در حوزه هاي مختلف اجرايي کشور بي نظير است که بايد از اين فرصت بسيار مهم بيشترين بهره را برد و در راستاي تقويت جايگاه زن مسلمان و عفيف تلاش بيشتري صورت گيرد.

captcha