اعزام زائران حج تمتع کرمان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری
کد خبر: 3623185
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۵
صاحبی اعلام کرد:

اعزام زائران حج تمتع کرمان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری

گروه اجتماعی: مدیر حج و زیارت استان کرمان گفت: حدود 2هزار و 800 زائر این استان در قالب 21 کاروان از 15 تا 21 مردادماه سال‌جاری برای بجا آوردن حج تمتع به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام روح‌الله صاحبی، مدیر حج و زیارت استان کرمان گفت: هماهنگی‌های لازم جهت استقرار زائران و مراکز درمانی مورد نیاز در شهرهای مدینه و مکه انجام گرفته است.
وی با بیان اینکه برای همه کاروان‌ها، هتل نیز اختصاص داده شده است بیان کرد: در حج امسال نیز 2 بیمارستان در کنار درمانگاه‌های شهرهای مکه و مدینه و مطب‌ها در هتل‌های مختلف شهر مکه به زائران خدمات ‌درمانی مورد نیاز را ارائه خواهند داد.
صاحبی گفت: در راستای ارتقای دانش و اطلاعات زائران نیز همایش بزرگ متمرکز ویژه زائران حج تمتع 96 استان کرمان هم ششم مرداد ماه سال‌جاری در سالن ورزش فجر کرمان برگزار می‌شود.
وی اظهارکرد: برنامه نشست‌های تخصصی با دستگاه‌های مستقر در فرودگاه کرمان بمنظور تسهیل در امر پروازهای حجاج 96 استان نیز پیش بینی و تدارک دیده شده است.
بر اساس این گزارش اعزام حدود 2هزار و 800 زائر حج تمتع 96 استان کرمان به سرزمین وحی در قالب 21 کاروان بوسیله ایستگاه پروازی فرودگاه کرمان از 15تا 21 مرداماه سال جاری انجام خواهد شد.
منبع: سازمان حج و زیارت استان کرمان
captcha