آغاز فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در 100 دهستان کشور
کد خبر: 3623188
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸

آغاز فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در 100 دهستان کشور

گروه اجتماعی: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در راستای رفع محرومیت‌زدایی و آماده کردن زیر ساخت‌ها در 100 دهستان کشور آغاز به کار کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، سعید کاظمی، معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان در جلسه هماهنگی با اعضای شورای اداری شهرستان عنبرآباد گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در راستای رفع محرومیت‌زدایی و آماده کردن زیرساخت‌ها در 100 دهستان کشور آغاز به کار کرده است.
وی افزود: از دهستان‌های مورد هدف، سه دهستان سهمیه استان کرمان است که یکی از آنها دهستان محروم نرگسان بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد است.
کاظمی بیان کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی با همکاری ادارات شهرستان در زمینه زیرساخت‌های لازم از جمله راه، آب شرب، آب کشاورزی، برق، خانه عالم، مسجد  ومدرسه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در مرحله بعد حداقل امکانات آموزشی، بهداشتی و بحث اشتغال و حضور مداوم مردم در روستاها مدنظر است.
وی بیان کرد: ان‌شاءلله با انجام این کارها و هماهنگی ایجاد شده، مهاجرت معکوس از شهرها به روستا را خواهیم داشت و مردم به سکونتگاه خود باز می‌گردند.
کاظمی اظهارکرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در دو دهستان ناصریه ریگان و تکاب شهداد نیز راه‌اندازی شده و از امروز دهستان نرگسان بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی تأکید کرد: با انجام زیرساخت‌های لازم و فراهم کردن حداقل امکانات، بحث حاشیه‌نشینی در شهرها کمتر می‌شود.
منبع: سپاه ثارالله استان کرمان
captcha