ورود به کلاس‌های آموزشی؛ بهترین راه حفظ قرآن
کد خبر: 3623192
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱
یک حافظ قرآن عنوان کرد:

ورود به کلاس‌های آموزشی؛ بهترین راه حفظ قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: یک حافظ قرآن گفت: علاقه‌مندانی که می‌خواهند در وادی حفظ قرآن قدم بگذارند لازم است به کلاس‌های قرآن مراجعه کنند تا با انگیزه بیشتری حفظ قرآن را ادامه دهند.

محسن خطیبی، حافظ 20 جزء قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، اظهار کرد: متولد 1376 است و حفظ قرآن را از سنین کودکی با حضور در کلاس‌های جامعةالقرآن شهر سمنان آغاز کرده است.
وی افزود: مشوقم از ابتدای شروع به یادگیری قرآن خانواده به ویژه مادرم بود که در طول هفته مرا به کلاس قرآن می‌برد و با صبر و حوصله یاریگر من در حفظ آیات قرآن بود.
این حافظ 20 جزء قرآن با اشاره به اولین حضورش در مسابقات، تصریح کرد: در سال 1383 به عنوان حافظ افتخاری قرآن در مسابقات سراسری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان شرکت کردم و مورد تشویق حضار قرار گرفتم.
وی ادامه داد: از سن 10 سالگی حفظ تخصصی قرآن را نزد استادان مجرب شروع کردم و به لطف الهی طی چهار سال تلاش متوالی موفق به حفظ 20 جزء از کلام الله مجید شدم.
خطیبی اظهار کرد: قرائت قرآن را از سن 15 سالگی به صورت تخصصی با پیروی از سبک استادان عبدالباسط، و شحات محمد انور آغاز کردم و در آخرین دور از مسابقات اوقاف موفق به کسب رتبه اول در سطح استان سمنان شدم.
وی ادامه داد: تاثیر حفظ قرآن در یادگیری دروس تحصیلی مشهود بود و توصیه می‌کنم، علاقه‌مندانی که می‌خواهند در وادی حفظ قرآن قدم بگذارند، لازم است به کلاس‌های قرآن مراجعه  کنند تا با انگیزه بیشتری به یادگیری ادامه دهند.
این قاری برجسته قرآن گفت: از مسئولان انتظار داریم به دغدغه‌های قاریان و حافظان قرآن توجه ویژه داشته باشند و با فراهم کردن بستر آموزش راه را برای گسترش فرهنگ قرآن باز کنند.
وی در پایان از همراهی خانواده‌ و استادان مجتبی شغلی، محمد داودی، محمد رسول تجلی، محمد رضا تجلی و محمد تقی سعدالدین که در حفظ و قرائت قرآن یاریگرش بودند تقدیر و تشکر کرد.

ورود به کلاس‌های آموزشی؛ بهترین راه حفظ  قرآن
 
captcha