برخی سران عرب پیروزی فلسطینیان در مسجدالاقصی را به خود نسبت می‌‌دهند
کد خبر: 3624022
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
خطیب مسجدالاقصی:

برخی سران عرب پیروزی فلسطینیان در مسجدالاقصی را به خود نسبت می‌‌دهند

شیخ عکرمه صبری تاکید کرد که ملت فلسطین و به ویژه ساکنان قدس با ثبات و پایداری خود پیروز نبرد دفاع از مسجد الاقصی در برابر دشمن صهیونیستی شدند و این رژیم را وادار به بازگشایی تمامی درهای این مسجد کردند اما عجیب است که برخی سران و حکام کشورهای عربی می خواهند این پیروزی را به خود نسبت دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شیخ عکرمه صبری خطیب مسجد الاقصی و رئیس هیئت عالی اسلامی فلسطین اظهار داشت که صدها هزار فلسطینی از سرتاسر اراضی اشغالی خود را به قدس رسانده و در نهایت موفق به تحقق اهداف خود مبنی بر برداشتن گیت های امنیتی، دوربین های مداربسته، پایه های فلزی و لغو تمامی محدودیت ها و تدابیر امنیتی دشمن صهیونیستی شدند و به مسئولیت خود در قبال این مسجد پس از دعوت مراجع دینی و اسلامی به نحو احسن عمل کردند.
شیخ صبری تصریح کرد که درخواست مراجع دینی قدس از فلسطینیان این است که آرامش خود را حفظ کرده و از درگیری با اشغالگران صهیونیست در شرایط فعلی اجتناب ورزند تا این رژیم دست به سرکوب آنان نزند و به زور و سلاح روی نیاورد.
وی بار دیگر تاکید کرد که ادعای دشمن صهیونیستی مبنی بر اینکه حاکمیت مسجد الاقصی در دستان این رژیم است، باطل و مردود است و مسجد الاقصی و قدس شریف تنها متعلق به مسلمانان است.
captcha