برگزاری مسابقات قرآن ورزش و جوانان در استان البرز
کد خبر: 3624282
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵

برگزاری مسابقات قرآن ورزش و جوانان در استان البرز

گروه مسابقات: سومین دوره مسابقات قرآن‌‌ کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان اداره ورزش و جوانان استان البرز، هشتم مردادماه برگزار می‌شود.

قدرت‌الله شمیرانی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این خبر گفت: سومین دوره مسابقات قرآن‌‌‌‌‌ کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان اداره ورزش و جوانان استان البرز در بخش کتبی، روز یکشنبه 8 مرداد ماه از ساعت 9 تا 11:30 در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان البرز واقع در میدان طالقانی، بلوار تعاون، خیابان فرهنگ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مرحله کتبی این دوره از مسابقات در دو رشته تفسیر موضوعی و حفظ احادیث موضوعی ویژه بانوان و آقایان با حضور 72 نفر از شش شهرستان استان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

شمیرانی در ادامه با اشاره به اینکه بخش شفاهی به صورت جداگانه برگزار می‌شود، گفت: مرحله شفاهی، سومین دوره مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۱۰ جزء، حفظ یک جزء ویژه بانوان و آقایان با حضور 132 نفر، روز پنجشنبه 12 مردادماه از ساعت 8 تا 18 در کانون شهید فهمیده به نشانی البرز، کرج، رجایی شهر، بلوار موذن برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مؤسسه اهل‌الکساء  کرج، در برگزاری این مسابقات همکاری خوبی داشته است، تصریح کرد: مراسم آغارین این دوره از مسابقات با حضور ابوالحسنی مدیرکل بانوان و خانواده استانداری البرز، غفرانی مدیر کل ورزش و جوانان استان و جمعی از معاونین اداره کل انجام می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد:‌ مراسم اختتامیه روز پنجشنبه 12 مرداد ماه در کانون شهید فهمیده برپا می‌شود.

برگزاری مسابقات قرآن ورزش و جوانان در استان البرز

captcha