اصفهان دارای رتبه نخست کشوری در حوزه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است
کد خبر: 3624295
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲

اصفهان دارای رتبه نخست کشوری در حوزه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است

گروه فرهنگی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: استان و این موضوع در اجلاس مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها مطرح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در جلسه هیئت هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان که با حضور استاندار اصفهان و خادمان حرم حضرت معصومه(س)برگزار شد، گفت: خرسند و خوشحالیم که در استانی فعالیت می‌کنیم که مردم آن به تدین شهرت دارند و استاندار آن خادم حرم حضرت رضا(ع) است.
وی در ادامه به اجلاس مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درتهران اشاره کرد و گفت: در این اجلاس در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی و کانون‌های مساجد که گزارشی ارائه می‌شد، استان اصفهان سرآمد در آن حوزه بود.
حجت‌الاسلام ارزانی اظهار داشت: استان اصفهان در حوزه کانون‌های فرهنگی هنری از لحاظ کمی و کیفی حائز رتبه نخست کشوری است و این موضوع در اجلاس مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها مطرح شد.
وی تصریح کرد: رتبه نخست استان اصفهان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی باتوجه به حضور هنرمدان شایسته در این استان است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به برگزاری جلسات مستمر هیئت هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: یکی از شاخص‌‎های استان اصفهان برگزاری مستمر این جلسات و هماهنگی بین دستگاه‌های استان است.
وی افزود: اهتمام استاندار اصفهان برای برگزاری جلسات هیئت هماهنگی و تلاش‌های مسئول  دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قابل تقدیراست.
captcha