برگزاری محفل انس با قرآن کریم بجنورد با حضور قاریان و حافظان بین المللی و استانی
کد خبر: 3626932
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳

برگزاری محفل انس با قرآن کریم بجنورد با حضور قاریان و حافظان بین المللی و استانی

فعالیت های قرآنی: کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بجنورد از برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور تعدادی از قاریان و حافظان بین المللی و استانی در سالن آمفی تئاتر کمپ باباامان پتروشیمی خراسان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، مجید باغانی، اظهارکرد: در این مراسم معنوی که به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت امام رضا (ع) با حضور حداکثری و با شکوه خانواده های کارکنان و مسئولین شرکت پتروشیمی خراسان و مدعوین محترم مدیران استانی و حوزه های علمیه و چهره های قرآنی با همکاری موسسه قرآنی معراج برگزار گردید.
کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: در این مراسم قاری برتر و برجسته استانی حجت الاسلام والمسلمین محمدی و حجت الاسلام محمد مهدی رجبی نفر اول رشته حفظ مسابقات بین المللی قرآن به تلاوت آیاتی چند از کلام الله پرداختند.
وی افزود:  با توجه به بازنشستگی آقای حسن صادقی بسیجی ارزشمند پایگاه بسیج امام علی (ع) پتروشیمی خراسان مراسمی تحت عنوان تجلیل از ایشان با لوح سپاس و هدیه توسط مدیر عامل محترم و مدیر سازمان بسیج کارگری سپاه حضرت جوادالائمه (ع) اهداء گردید و سپس با عنایت به زمان اذان مغرب و عشا ، توسط قاری بین المللی آقای امیر لعل اذان خوانده شد و با برگزاری نماز جماعت مراسم محفل انس با قرآن کریم خاتمه یافت.
گفتنی است؛ همزمان با مراسم محفل انس با قرآن در سالن آمفی تئاتر در محل سالن ورزشی کمپ باباامان ، جنگ شاد قرآنی برای فرزندان خانواده ها برگزار گردید که مورد استقبال کودکان و خانواده ها قرار گرفت.
captcha