مسابقه اذان کانون امام سجاد(ع) دزفول برگزار شد
کد خبر: 3627197
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
به میزبانی شوش؛

مسابقه اذان کانون امام سجاد(ع) دزفول برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: نهمین دوره مسابقات اذان کانون فرهنگی ـ هنری امام سجاد(ع) دزفول با حضور اعضای کانون‌های فرهنگی شهرک خیبر دزفول و کانون‌های فرهنگی شوش به میزبانی مسجد ولیعصر(عج) شهرستان شوش برگزار شد.

نعمت حمدی، مدیر کانون فرهنگی ـ هنری امام سجاد(ع) دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: نهمین دوره مسابقات اذان این کانون فرهنگی ـ هنری با حضور اعضای کانون‌های فرهنگی شهرک خیبر دزفول و کانون‌های فرهنگی شوش به میزبانی مسجد ولیعصر(عج) کوی دانیال شهرستان شوش برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش بالای 15 سال و زیر 15 سال برگزار شد، برگزیدگان دو بخش را معرفی کرد و گفت: محمد بهشادیان از شهر امام، مهدی سعدی از شهرک خیبر، علی حیدری و محمد لالوند از شوش 4 رتبه برتر این مسابقه را در بخش بالای 15 سال کسب کردند.

حمدی ادامه داد: بهداد رشیدیان از شهر امام، علی دیلمی از شهرک خیبر، علی کاویانی از اندیمشک و حسین لالوند از شوش نیز در بخش زیر 15 سال رتبه‌های برتر را به دست آوردند.

مدیر کانون فرهنگی- هنری امام سجاد(ع) دزفول با بیان اینکه این مسابقات به همت مسجد زین‌العابدین(ع) شهرک خیبر دزفول سالانه 3 دوره برگزار می‌شود، افزود: هدف از این مسابقات ترویج اذان‌گویی به صورت حلقومی و زنده در مساجد و تربیت و تشویق مؤذنان است.

وی در پایان گفت: از دیگر برنامه‌های این کانون فرهنگی ـ هنری برگزاری مسابقه پیامکی نهج‌البلاغه است که از 5 تیر آغاز شده و به مدت 80 روز ادامه دارد. در این مسابقه روزانه پرسشی از محتوای نهج‌البلاغه طرح و از طریق فضای مجازی به شرکت‌کنندگان ارسال می‌شود. هدف از این مسابقه آشنایی شرکت کنندگان با نهج البلاغه است.

captcha