نفحات‌القرآن در آستانه برگزاری 100 کرسی تلاوت همراه با جایزه، تدبر و تفسیر
کد خبر: 3627407
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰

نفحات‌القرآن در آستانه برگزاری 100 کرسی تلاوت همراه با جایزه، تدبر و تفسیر

گروه جلسات و محافل: کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن، در آستانه رسیدن به 100 کرسی، با تلاوت قاریان ممتاز و بین‌المللی جواد ملازاده، حبیب صداقت، علی خشنود و محمدحسن موحدی در نقاط مختلف شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کرسی‌های تلاوت مجلسی به همت دارالقرآن نفحات‌القرآن در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از ابتدای فروردین سال ۱۳۹۵ آغاز شده است.

دارالقرآن نفحات‌القرآن، در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته پس از نماز مغرب و عشاء، با تلاوت سه قاری ممتاز کشورمان در سطح مساجد تهران، شهرری، اسلامشهر، شمیرانات این طرح را پیاده می‌کند.

نود و پنجمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن یکشنبه 15 مردادماه با تلاوت جواد ملازاده، قاری ممتاز کشورمان، در مسجد الغدیر تهرانسر برگزار می‌شود. همچنین نود و ششمین کرسی نیز دوشنبه 16 مردادماه، با تلاوت قاری بین‌المللی، حبیب صداقت در مسجدالنبی(ص) واقع در تهرانسر، شهرک پاسداران برگزار خواهد شد.

نفحات القرآن در آستانه برگزاری 100 کرسی تلاوت همراه با جایزه و تدبر و تفسیر

در ادامه این کرسی‌ها، نود و هفتمین کرسی تلاوت 17 مردادماه با تلاوت علی خشنود، قاری ممتاز کشورمان در مسجدالنبی(ص) واقع در خیابان نبرد جنوبی، خیابان فاضل بجستانی پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

نود و هشتمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن، 18 مردادماه، با تلاوت قاری بین‌المللی محمدحسن موحدی، در مسجد امام زمان(عج) واقع در سه‌راه افسریه، خیابان خاوران، روبروی فرهنگسرا برپا خواهد شد.

در این کرسی‌های تلاوت، علاوه بر توزیع تدبر و تفسیر آیات بین حاضران در مسجد، به نوجوانانی که فقط به استماع کلام وحی بپردازند و پای رحل قران بنشینند جوایزی اهدا می‌شود.

captcha