پیام جانبی مراسم تحلیف، وفاق ملی و تعامل بین‌المللی بود
کد خبر: 3627462
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹

پیام جانبی مراسم تحلیف، وفاق ملی و تعامل بین‌المللی بود

یک نماینده پیشین مجلس معتقد است پیام جانبی مراسم تحلیف وفاق ملی و تعامل بین‌المللی بوده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، ایسنا نوشت: جواد آرین‌منش، با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور گفت: مراسم تحلیف باشکوه و عزتمندانه برگزار شد، این مراسم با حضور ۵۰۰ مهمان خارجی و شخصیت‌هایی همچون خانم موگرینی و مسئولین بلندپایه جمهوری اسلامی پیام‌رسان وفاق ملی و تعامل و تفاهم بین‌المللی بود.
 
وی ادامه داد: حضور فدریکا موگرینی نماینده عالی اتحادیه اروپا نشانگر انزوای آمریکا و عدم همراهی اروپا همچون گذشته در تحریم‌های علیه جمهوری اسلامی ایران است.
 
این نماینده پیشین مجلس تصریح کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ مبنی بر ضرورت تعامل گسترده با دنیا و فضای حاکم بر اتحادیه اروپا در زمینه پایبندی بر برجام و عزم دولت در این زمینه ان‌شاءالله در دور دوم ریاست‌جمهوری دکتر روحانی شاهد توسعه روابط اقتصادی با دنیا و آثار ناشی از توافق هسته‌ای و در نتیجه خروج کشور از رکود اقتصادی و رونق اقتصادی و اشتغال در کشور باشیم.
 
آرین‌منش یادآور شد: پوشش گسترده این مراسم و انتقال پیام وفاق ملی و تعامل گسترده با دنیا از سوی ۱۲۳ خبرنگار خارجی و حضور شخصیت‌های خارجی می‌تواند در توسعه دیپلماسی ایران موثر باشد.
captcha