برپایی غرفه‌ در حاشیه مسابقات قرآن استان تهران
کد خبر: 3627630
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

برپایی غرفه‌ در حاشیه مسابقات قرآن استان تهران

گروه مسابقات: مدیر خانه قرآن دارالتقوی مبین تهران از برپایی غرفه‌های قرآنی در حاشیه افتتاحیه چهلمین دوره مسابقات قرآن استان تهران خبر داد.

برپایی غرفه‌های قرآنی در حاشیه افتتاحیه مسابقات قرآن استان تهران
محمدمهدی خواجه محمودآباد، مدیر خانه قرآن دارالتقوی مبین تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از برپایی پنج غرفه قرآنی در حاشیه افتتاحیه مسابقات قرآن استان تهران خبر داد و گفت: هدف از برپایی این غرفه‌های قرآنی آشنایی بیشتر حضار در مسابقات با مفاهیم قرآنی است.
مدیر خانه قرآن دارالتقوی مبین تهران ادامه داد: قرآن در تلألؤ هنر ویژه خوشنویسی قرآنی، سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی در منظر قرآن کریم، قصص قرآنی ویژه خردسالان و ایجاد خلاقیت در کودکان،‌ غرفه شهدای مدافع حرم، خیمه‌گاه بهشت، اردوگاه جهنم که با استفاده از تکنولوژی «زیرا» اقدام به معرفی شخصیت‌های کربلا و واقعه عاشورا کرده است، از جمله غرفه‌هایی است که در حاشیه مسابقات قرآن استان تهران برپا شده است.  
خواجه‌محمودآباد در ادامه تصریح کرد: این غرفه‌ها با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه منطقه شمال غرب تهران در محل برگزاری مسابقات قرآن استان تهران واقع در محل امامزاده سیدجعفر(ع) و حمیده خاتون(س) باغ فیض تهران برپا شده است و تا پایان برگزاری این مسابقات نیز ادامه خواهد داشت.  
مدیر خانه قرآن دارالتقوی مبین تهران در پایان تصریح کرد: این غرفه‌های قرآنی با همکاری نیروهای قرآنی خانه قرآن دارالتقوی اداره می‌شود و امیدوارم تا روز پایانی برگزاری مسابقات قرآن استان تهران اثربخشی لازم در میان جامعه هدف خود که بیشتر از کودکان و خردسالان هستند، داشته باشد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۶
0
0
برپایی نمایشگاه قرآن موجب آشنایی علاقمندان با مفاهیم قرآنی می‌شود
captcha