قرآن آموزان به درک مفاهیم قرآنی توجه کنند
کد خبر: 3628125
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

قرآن آموزان به درک مفاهیم قرآنی توجه کنند

گروه فعالیت‌های قرآنی: فرماندار ایوان، گفت: قرآن آموزان باید بیشتر بر درک مفاهیم قرآنی توجه داشته چرا که این مهم موجب انس آنها با این کتاب آسمانی و سعادتمندی آخروی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، احسان اکبری، فرماندار ایوان، امروز 17 مرداد ماه در جریان بازدید از دارالقرآن ایوان اظهار کرد: به منظور غنی سازی و استفاده مطلوب از اوقات فراغت دانش‌آموزان در شهرستان ایوان، دو مرکز دارالقرآن این شهرستان در زمینه‌های روخوانی، روانخوانی، ترتیل و تجوید به صورت تخصصی و با حضور اساتید مجرب، دوره‌های آموزشی برای 300 نفر از علاقه‌مندان به علوم قرآنی برگزار شده است.
اکبری اضافه کرد: سعی کنید علاوه بر قرائت، مفاهیم آیات قرآن را درک کنید زیرا اگر ما مفاهیم قرآنی را درک کنیم، این امر موجب انس و الفت ما با این کتاب آسمانی و ارتقاء معنویت و ایجاد برکت در زندگی دنیوی و رستگاری اخروی ما خواهد شد .
وی افزود : قرآن کتاب خدا و قانون زندگی بشر است و اگر دستورات الهی این کتاب را در زندگی به کار گیریم، همه موانع و مشکلات زندگی را پشت سر خواهیم گذاشت .
لازم به ذکر است که استعدادهای درخشانی در میان این فراگیران علوم قرآنی وجود دارد و خوشبختانه طی سال‌های اخیر، شاهد موفقیت‌های چشمگیری در زمینه علوم قرآنی، در بین دانش‌آموزان این شهرستان بوده‌ایم.
captcha