اعلام فراخوان نخستین جشنواره نماز در رسانه‌های خبری چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3628801
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷
حجت‌الاسلام کریمی خبر داد:

اعلام فراخوان نخستین جشنواره نماز در رسانه‌های خبری چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی: دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری فراخوان نخستین جشنواره نماز در رسانه‌های خبری استان را به مناسبت روز خبرنگار اعلام کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد کریمی، دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: این جشنواره به مناسبت روز خبرنگار و ویژه خبرنگاران فعال در مطبوعات، رسانه‌ها و پایگاه‌های خبری در استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به علاقه‌مندی خبرنگاران استان در نشر ارزش‌های دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و معارف دینی، افزود: علاقه‌مندان باید آثار خبری خود در موضوع نماز و رسالت رسانه‌های خبری در اشاعه نماز را به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.
حجت‌الاسلام کریمی مهلت ارسال آثار را تا 25 مهرماه سال جاری دانست و تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در سه قالب نشریه الکترونیکی، آلبوم تصویری و کلیپ‌های کوتاه نماز به دبیرخانه جشنواره واقع در ستاد اقامه نماز استان ارسال نمایند.
دبیر ستاد اقامه نماز استان با اشاره به اینکه داوران این جشنواره از اصحاب رسانه استان خواهند بود، ادامه داد: به 17 نفر از برترین‌ها به مناسبت 17 مرداد جوایز ارزشمندی اهدا می‌شود.
وی در پایان با بیان اینکه تكمیل فرم ثبت‌نام جشنواره در پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز استان به نشانی chb-namaz.ir برای علاقه‌مندان الزامی است، تصریح کرد: اختتامیه این جشنواره هم‌زمان با اجلاس استانی نماز در آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

captcha