اصحاب رسانه مطالبه گری بیشتری داشته باشند
کد خبر: 3628828
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰

اصحاب رسانه مطالبه گری بیشتری داشته باشند

گروه اجتماهی: فرمانده سپاه استان گفت: اصحاب رسانه سعی کنند در زمینه مطالبه گری وظایف دستگاه های اجرائی فعال عمل کنند.

به گزارش خبر گزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از همدان،سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه همدان در نشست صمیمی با سرپرستان و مدیرمسوولان خبرگزاری ها و روزنامه ها 18 مرداد بیان کرد: جابه جایی فرماندهان سپاه که توسط فرمانده به گزارش کل صورت می گیرد،امری بسیار عادی است و هیچ ربطی به انتخابات نداشته است و  استان کرمان به لحاظ جو حاکم بر آن نیاز به یک فرمانده مقتدر داشت و از این جهت سردار ابوحمزه به فرماندهی این استان منصوب شد.
وی در خصوص سوال یکی از خبرنگاران درخصوص سیاست دوران فرماندهی سردار مجیدی خاطرنشان کرد: سپاه بر اساس مشی کلی که فرمانده کل تعیین می کند حرکت می کند و علاوه بر این وظایفی با توجه به فضای استان تعیین می شود که 4 گزینه جز اولویت های استان است که با کمک دستگاه های دولتی قابل پیگیری و اجراست.
سردار مجیدی اعلام کرد: تعامل مطلوب با دستگاه های اجرایی برای بهره بردن از ظرفیت های استان؛ و در این راه استفاده از توانایی و پتانسیل بسیج نباید نادیده گرفته شود و هم چنین ارتباط با دستگاه های دولتی در این راستا در اولویت است.
وی بیان کرد: انتقاد سازنده از وظایف سپاه است انتقاد همراه با ارائه راهکار در جهت رفع مشکلات استان؛ و نقش بسیج در این زمینه قابل اغماض نیست.
وی سومین گزینه فعالیت در استان را مطالبه گری عنوان کرد و گفت: ما بعنوان یک نیروی انقلابی مطالباتی در راستای رسیدن به اهداف انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری از دستگاه های دولتی خواهیم داشت.
وی افزود: گزینه بعدی مراقبت از خطوط قرمزهاست،گاهی در استان برخی افراد صحبت هایی می کنند که از خط قرمز ها عبور می کنند ما بعنوان بازوی سپاه و سرباز ولایت این اجازه را به هیچ کس نخواهیم داد.
وی با اشاره به درخواست خود از رسانه ها خاطر نشان کرد: نگاه خود را نسبت به مشکلات موجود در استان کمی بالاتر ببرید. به طور مثال اگر مساله بیکاری در استان مطرح می شود به دنبال منشا این معضل باشید، اینکه آیا دستگاه های اجرائی در راستای اقتصاد مقاومتی آنطور که باید دستورات مقام معظم رهبری را در این زمینه انجام داده اند یاخیر؟ 
وی ادامه داد: ارتباطات این قضایا را دریابیم و به بررسی این ارتباط بپردازیم.
وی با تبریک روز خبرنگار تصریح کرد: با توجه به شهادت خبرنگار صارمی ،موضوعی که می توانستید روی آن کار کنید بحث شهید ترور است، سپاه تا آنجا که بتواند در زمینه شهدا و برگزاری یادواره شهدا کار می کند اما این دلیل بر این نیست که سایر دستگاه ها از اجرای چنین برنامه هایی شانه خالی کنند.
وی اشاره کرد: اصحاب رسانه سعی کنید در زمینه مطالبه گری وظایف دستگاه های اجرائی فعال عمل کنید.
وی با اشاره به تنفیذ حکم ریاست جمهوری اعلام کرد پس از این انتطاری که از ما هست اینست که به دنبال تحقق شعارهای انتخاباتی باشیم.
captcha