شرکت 70 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی بیرجند در اردوهای جهادی تابستان
کد خبر: 3628831
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
معاون دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خبر داد:

شرکت 70 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی بیرجند در اردوهای جهادی تابستان

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در تابستان امسال، گفت: 70 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی بیرجند از 2 تا 9 شهریورماه در منطقه چاهشند نهبندان به ارائه خدما مختلف درمانی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن کریم(ایکنا) از خراسان‌جنوبی،  محمدرضا دستجردی  روز گذشته 18 مرداد ماه در نشست خبری با اشاره به فعالیت‌های حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی بیرجند، گفت: این معاونت در زمینه‌های مختلفی از قبیل ایاب و ذهاب دانشجویان، تغذیه، وام‌های دانشجویی، کار دانشجویی، فعالیت‌های فرهنگی فوق برنامه، ارائه خدمات مشاوره برای دانشجویان فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اسکان دانشجوها در خوابگاه، افزود: 75 درصد دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی بیرجند در خوابگاه‌های ملکی و 25 درصد دیگر در خوابگاه‌های خودگردان اسکان داده می‌شوند که این افراد تنها یکسال در خوابگاه خودگردان هستند و بعد به خوابگاه ملکی منتقل می‌شوند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند 30 درصد هزینه اسکان دانشجویان در خوابگاه خودگردان را در راستای کمک به دانشجویان پرداخت می‌کند.   

دستجردی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان وام به دانشجویان پرداخت شده، گفت: افراد مجرد ماهانه 90 هزار تومان، افراد متاهل 150 هزار تومان و متاهل دارای فرزند به ازای هر فرزند 40 هزار تومان وام پرداخت شده است.   

وی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در تابستان امسال توسط دانشجویان علوم پزشکی بیرجند، اظهارکرد: 70 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی بیرجند از 2 تا 9 شهریورماه در منطقه چاهشند نهبندان به ارائه خدما مختلف درمانی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی می پردازند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به فعالیت کانون‌ها و انجمن‌های علمی و تشکل‌های مختلف دانشجویی در این دانشگاه اشار کرد و یادآورشد: در حال حاضر 8 نشریه دانشجویی با طیف‌های فکری مختلف در حال فعالیت است. 

captcha