ادعیه و اذکار دین اسلام؛ درس‌های بزرگ انسانیت
کد خبر: 3628927
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸

ادعیه و اذکار دین اسلام؛ درس‌های بزرگ انسانیت

گروه فعالیت‌های قرآنی: نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: ادعیه و اذکاری که در دین اسلام در اختیار پیروانش قرار گرفته درس‌های بزرگ انسانیت است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران ایت‌الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز ۱۹ مردادماه در اولین انتخابات اتحادیه مدغم موسسات قرآنی مردمی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران که در سالن شهید آوینی بابل برگزار شد گفت: الله علی معلمی در نخستین دوره انتخابات مشترک اتحادیه موسسات قرآن و عترت مازندران تعبیرات قرآن را بسیار رسا و زیبا برشمرد و  اظهار کرد: در هر جامعه‌ای که مفاسد اجتماعی یافت می‌شود به حتم آن جامعه به مبانی الهی بی‌توجه بوده است. 

وی با بیان اینکه معارف اهل‌بیت(ع) سرمایه بزرگی برای سوق دادن مردم است، افزود: چنین معارف در نزد مردم یهود و نصارا نیز وجود ندارد و ادعیه و اذکاری که در دین اسلام در اختیار پیروانش قرار گرفته درس‌های بزرگ انسانیت است. 
امام جمعه قائمشهر با بیان اینکه پایبندی افراد به رهنمودهای قرآنی ضعیف است، تاکید کرد: آگاهان جامعه باید به توسعه ترویج فرهنگ قرآنی کمک کنند، قرآن و نماز سازنده انسان و جوامع انسانی هستند. 
وی زمینه ایجاد مدینه فاضله را اجرای آموزه‌های قرآن در همه ابعاد دانست و تصریح کرد: باید بدانیم چه سرمایه بزرگ و گرانقدری در اختیار داریم، اگر با قرآن همراه شویم به همان میزان که بر دانش ما افزده می شود از نادانی خود کاسته‎‌ایم. 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت توجه به آموزه‌های دینی تصریح کرد: اصل برای ما قرآن است که کلام خداوند را در بهترین صورت ممکن برای بشریت به هدیه آورده است.
ادعیه و اذکار دین اسلام؛ درس‌های بزرگ انسانی
captcha