ارزیابی مسابقات بین‌المللی قرآن در مجمع مشورتی شورای توسعه
کد خبر: 3629284
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

ارزیابی مسابقات بین‌المللی قرآن در مجمع مشورتی شورای توسعه

گروه فعالیت‌های قرآنی:‌ هشتاد و پنجمین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی روز یکشنبه بیست و دوم مرداد ماه در محل بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، روز یکشنبه، 22 مردادماه یکی دیگر از جلسات مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی این بار به میزبانی بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.
این جلسه که هشتاد و پنجمین جلسه آن از ابتدا و چهارمین جلسه در سال جدید است، از ساعت 15 تا 17:30 بعد از ظهر روز 22 مردادماه برگزار می‌شود و چهار موضوع را در دستور کار خود قرار خواهد داد.
بر همین اساس دستور ابتدایی این جلسه با توجه به میزبانی بنیاد ملی نخبگان، ارائه گزارش از فعالیت‌ها و مسائل قرآنی این بنیاد و گزارش شيوه‌نامه ارائه تسهيلات نخبگان (حفظ و قرائت قرآن) در سال 1396 توسط بنياد ملي نخبگان خواهد بود. 
همچنین در دستور دوم این جلسه، گزارش ارزیابی اجرای مصوبه اهداف آموزش عمومی قرآن کشور در سال‌های 93 تا 95 ارائه خواهد شد و در ادامه آن نیز ارائه و بررسی عناوین برنامه‌های ملی و بین‌المللی کمیسیون‌های وابسته به شورای توسعه فرهنگ قرآنی ذیل کلان برنامه‌ها را شاهد خواهیم بود.
چهارمین و آخرین دستور جلسه این جلسه نیز بررسی و ارزیابی مسابقات ملی و بین‌المللی قرآن کریم خواهد بود که با حضور مسئولان قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه بررسی خواهد شد. 
یادآور می‌شود به جهت افزایش تعاملات نهادهای قرآنی با پیشنهاد دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی و تصمیم جلسه گذشته مجمع مشورتی مبنی بر برگزاری جلسات مجمع مشورتی در نهادها و سازمان‌های مرتبط با شورا، این جلسه در محل بنیاد ملی نخبگان برگزار خواهد شد. پیش از این نیز یکی از جلسات مجمع مشورتی به مناسبت روز خبرنگار در ایکنا برگزار شده بود.
captcha