تمرکززدایی از فعالیت‌های قرآنی، مطالبه جامعه قرآنی از وزیر آینده ارشاد/ صالحی رأی‌ اعتماد می‌گیرد
کد خبر: 3629678
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
پژمان‌‌فر در گفت‌وگو با ایکنا عنوان کرد:

تمرکززدایی از فعالیت‌های قرآنی، مطالبه جامعه قرآنی از وزیر آینده ارشاد/ صالحی رأی‌ اعتماد می‌گیرد

گروه سیاسی: رئیس‌‌ فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی، تمرکززدایی از فعالیت‌های قرآنی را مطالبه این فراکسیون و جامعه قرآنی از وزیر آینده فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد.

نصر‌الله پژمان‌‌فر، رئیس‌ فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به برنامه‌های سیدعباس صالحی، وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: در جلسه‌ای که طی هفته قبل در فراکسیون قرآن با وی داشتیم، انتظارات در حوزه فعالیت‌های قرآنی مطرح شد.
وی افزود: در این جلسه درباره مهجوریت قرآن در برنامه‌های جاری کشور به طور مفصل صبحت کردیم و از وی نیز خواسته شد که دیدگاه‌های خود را درباره برنامه‌های قرآنی در سطح کشور اعلام کند.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه دیدگاه‌های آقای صالحی، دیدگاه‌ها و برنامه‌های خوبی در این حوزه بود، تصریح کرد: قرار  بر این شد که در اسرع وقت جلسه‌ای با وی داشته باشیم تا درباره توسعه گسترده فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی در کشور تصمیم‌گیری‌ شود.
پژمان‌‌فر همچنین تأکید کرد: تصمیم ما بر این است که از این تمرکزی که در فعالیت‌های قرآنی در برخی کلان‌شهرها صورت گرفته، عبور کنیم و شاهد گسترش برنامه‌های قرآنی در کل کشور باشیم.
وی در پایان درباره پیش‌بینی خود از رأی مجلس به گزینه پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به شرایط و جو حاکم بر مجلس، به نظر بنده ایشان از مجلس رأی اعتماد خواهد گرفت.
captcha