٥ هنرمند شیروانی به جشنواره ملی موسیقی جوان راه یافتند
کد خبر: 3629992
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

٥ هنرمند شیروانی به جشنواره ملی موسیقی جوان راه یافتند

گروه فرهنگی: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان از راهیابی پنج هنرمند موسیقی این شهرستان در یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، احمد زیبایی افزود: یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در سه بخش اصلی موسیقی دستگاهی ایران، موسیقی نواحی ایران و موسیقی کلاسیک برگزار می شود که در این دوره ٥ هنرمند موسیقی از شهرستان شیروان در بخش موسیقی دستگاهی ایران، به مرحله نهایی راه پیدا کردند.
وی گفت: در بخش دوتار، «فرهاد اسلامی»،  «آریا صادقی قهرمانلو» ، «شهاب رضا زاده»، «صادق غلامرضا زاده» و «سعید هوشمند» به مرحله نهایی راه یافتند.
وی ادامه داد: در بخش «موسیقی دستگاهی ایران» خوانندگان و نوازندگان سازهای تار، تنبک، سنتور، سه‌تار، عود، قانون، کمانچه، نی و در بخش «موسیقی کلاسیک» نوازندگان سازهای ابوا، پیانو، ترومبون، ترومپت، فلوت، کلارینت، گیتار کلاسیک، ویلن، ویلنسل، ویولا، هورن و در بخش «موسیقی نواحی ایران» خوانندگان و نوازندگان سازهای زهی، بادی و کوبه‌ای شهریورماه سال جاری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
captcha