برگزاری دوره مدیریت نوین درمان زخم و پانسمان های مدرن در جهاددانشگاه
کد خبر: 3630050
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷

برگزاری دوره مدیریت نوین درمان زخم و پانسمان های مدرن در جهاددانشگاه

گروه اجتماعی: دوره آموزش جامع مدیریت نوین درمان زخم و پانسمان های مدرن با هدف به روز رسانی آموزش‌های تخصصی مرتبط با فناوری‌های نوین پانسمان و درمان زخم از شهریور ماه در جهاددانشگاهی واحد اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللي قرآن (ایکنا) از اصفهان،  به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، احمد مکاری ضمن اعلام این خبر گفت: به هنگام سازی و به روز رسانی آموزش به ویژه آموزش‌های تخصصی همسو با فناوری‌های نوین پانسمانی و درمانی مراقبت و درمان زخم، موجب تسریع در بهبودی بیمار و کوتاه شدن زمان اقامت و بستری می‌شود.
معاون آموزشی جهاددانشگاهی اصفهان در ادامه افزود: در همین راستا  جهاددانشگاهی اقدام به برگزاری اولین دوره آموزش "جامع مدیریت نوین درمان زخم و پانسمان نوین" ویژه پرسنل کادر درمان بویژه پرستاران ، پیراپزشکان ، کارشناسان زخم و پزشکان نموده است.
وی بیان کرد: این دوره در 25 ساعت تئوری و عملی تدوین شده که به صورت کارگاه های تئوری و عملی اجرا می شود ،که بخش عملی در کلینیک برگزار میگردد.
مکاری گفت: آشنایی با روش پانسمان های نوین انواع زخم ها و در نهایت ارتقاء سطح دانش و عملکرد گروه پرستاری و پیراپزشکی از جمله دیگر اهداف این دوره بوده و شرکت کنندگان در دوره با سرفصلهای؛ فیزیوپاتولوژی پوست ، مدیریت زخم های وریدی، آموزش وکیوم تراپی، زخم سوختگی، مراحل ارزیابی بهبود زخم، مگوتراپی، زخم دیابتی، مدیریت فیستول، آموزش NPWT، مدیریت زخم های شریانی، پانسمان های آنتی باکتریال در مدیریت زخم، مدیریت استئومیلیت، تروما، کارگاه عملی بخیه و دبریدمان، کارگاه عملی مگوتراپی و ... آشنا خواهند شد.
وی در پایان افزود : علاقه مندان ثبت نام می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به مرکز پزشکی جهاددانشگاهی واقع در خیابان آزادی و یا به سایت JDISF.IR  مراجعه یا با شماره ی 36700200 تماس حاصل کنند. 
captcha