خون شهید حججی گریبان تروریست‌های تکفیری را می‌گیرد
کد خبر: 3630474
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
دبیر مجمع علمای خراسان شمالی:

خون شهید حججی گریبان تروریست‌های تکفیری را می‌گیرد

گروه معارف: دبیر مجمع علمای خراسان شمالی با اشاره به شهادت شهید خیر مدافع حرم گفت: خون شهید حججی گریبان تروریست‌های تکفیری را می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام اصغر قدیمی، دبیر مجمع علمای خراسان شمالی و مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار شماری از روحانیان، با تسلیت و تبریک شهادت شهید محسن حججی به دست تروریست‌های تکفیری، اظهار کرد: شهادت پایان راه نیست؛ بلکه ابتدای راهی است که ارمغانش پیروزی بر کفر است.
وی اضافه کرد: خون شهید والامقام حججی مسلماً گریبان تکفیری‌ها و تروریست‌ها را می‌گیرد؛ زیرا از گذشته تاکنون ظلم ظالمان تاریخ و سنگ دلان و در یک کلام انسان‌نماهای تاریخ به خودشان برمی‌گردد و ظلم این گروه‌ها هم پابرجا نمی‌ماند و مسلماً به خوشان برمی‌گردد.
حجت‌الاسلام قدیمی افزود: سربریده این شهید والامقام ما را به یاد کربلا و ظهر عاشورا می‌اندازد و یقین داریم که خون این شهید گریبان تکفیری‌ها را می‌گیرد.
وی با بیان اینکه شهادت پایان راه نیست بلکه ابتدای راهی است که ارمغانش پیروزی بر کفر است، گفت: کشور و ملت بزرگ ما از ابتدای انقلاب تاکنون به برکت خون همین شهدا پابرجا مانده و همواره پیروز و سربلند بوده و از این پس هم سربلند خواهد بود.
حجت‌الاسلام قدیمی اضافه کرد: یاد و راه شهید والامقام حججی مسلماً ادامه خواهد داشت؛ زیرا ما پیرو مکتبی هستیم که امام حسین (ع) الگوی این راه و مکتب بوده و افتخار ما به همین شهدا است.
وی با بیان اینکه ارزش و جان انسان‌ها برای تکفیری‌ها و حامیان آنها ملعبه شده است، تصریح کرد: در دنیای امروز انسان‌ها را ذبح می‌کنند و از هیچ نهاد بین‌المللی صدایی برنمی‌خیزد و اعتراضی نمی‌کنند حال فکر کنید اگر در اروپا چنین جنایتی روی می‌داد غوغای عظیمی از نهادهای به‌اصطلاح بین‌المللی برمی‌خاست.
حجت‌الاسلام قدیمی اظهار کرد: موجی که با شهادت شهید حججی در جامعه ایجاد و توجهاتی که به این سمت جلب شد نشان داد شهید در این کشور آثار خود را داشته و جامعه را بارور می‌کند؛ زیرا شهید انتخاب می‌کند اما دیگران می‌مانند تا مرگ آنها را انتخاب کند.
گفتنی است، مدافع حرم محسن حججی از شهرستان نجف‌آباد اصفهان در دفاع از حریم اهل‌بیت، اسلام حقیقی و تأمین امنیت ملی کشورمان، به دست تروریست‌ها در سوریه به شهادت رسید.
وی چند روز پیش در عملیاتی که نزدیک مرز سوریه با عراق صورت گرفت به اسارت گروه تروریستی داعش درآمد، داعش تصاویری از به شهادت رساندن این رزمنده ایرانی را منتشر کرده است.
شهید مدافع حرم، محسن حججی یکی از نیروهای لشکر زرهی 8 نجف اشرف و یکی از نیروهای فعال موسسه شهید احمد کاظمی بود، از این شهید بزرگوار یک فرزند دوساله به یادگار مانده است.
captcha