برپایی اجلاس سراسری نماز در خراسان‌شمالی نیازمند مشارکت مسئولان است
کد خبر: 3630956
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶

برپایی اجلاس سراسری نماز در خراسان‌شمالی نیازمند مشارکت مسئولان است

گروه معارف: رئیس ستاد اقامه نماز خراسان‌شمالی گفت: برپایی اجلاس سراسری نماز دراستان نیازمند مشارکت مسئولان است.

حجت الاسلام رضا احمدی فر، رئیس ستاد اقامه نماز خراسان‌شمالی، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهارکرد:با توجه به اینکه بنا به اظهارات مسئولان کشوری توانمندی و ظرفیت برپایی اجلاس سراسری نماز در این منطقه وجود دارد، این در حالیست که با وجود درخواست این سازمان اما هنوز مسئولان استانی پای کار نیامده اند.
وی با بیان اینکه برپایی اجلاس سراسری نماز در استان برکات مادی و معنوی برای منطقه دارد، ادامه داد: حضور مسئولان عالی رتبه کشور در این اجلاس می توانند برای استان ثمرات فراوانی داشته باشد زیرا هر ساله سه وزیر آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش عالی و معاون رئیس جمهور حضور دارند و مقام معظم رهبری نیز برای اجلاس پیام صادر می‌کنند.
احمدی فر با بیان اینکه اجلاس سراسری نماز امسال در هرمزگان برگزار خواهد شد، گفت: امیدواریم با مشارکت مسئولان استان در خراسان شمالی نیز شاهد برپایی اجلاس سراسری نماز باشیم.
وی با بیان اینکه خراسان‌شمالی از استان هایی در کشور بوده که تاکنون اجلاس سراسری را برگزار نکرده است، افزود: مقرر است امسال در قالب برپایی اجلاس استانی نماز این مهم در سه شهرستان دیگر نیز برپا شود.
احمدی فر یادآورشد: اجلاس استانی نماز طی سال جاری با موضوع نماز فضای مجازی برپا خواهدشد. 
captcha