ضبط آثار رشته‌های دعاخوانی و اذان دانشگاه پیام‌نور خوزستان در مسابقات قرآن
کد خبر: 3631176
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

ضبط آثار رشته‌های دعاخوانی و اذان دانشگاه پیام‌نور خوزستان در مسابقات قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: بر اساس آیین‌نامه بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه پیام نورT شرکت‌کنندگان در دو رشته اذان و دعاخوانی باید با ضبط اثر در این مسابقات شرکت کنند که این آثار در استان خوزستان ضبط شده و به محض اعلام دبیرخانه مسابقات برای داوری ارسال خواهند شد.

مهدی یگانه‌زاده مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: بر اساس آیین‌نامه بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه پیام نور شرکت‌کنندگان در دو رشته اذان و دعاخوانی باید با ضبط اثر در این مسابقات شرکت کنند.

وی ادامه داد: دانشجویان خوزستانی شرکت کننده در این دو رشته اجرای دعاخوانی و اذان ضبط شده است و این آثار آماده هستند اما باید زمان ارسال این آثار از سوی میزبان مرحله کشوری (استان خراسان رضوی) به ما اعلام شود تا نسبت به ارسال آثار اقدام کنیم.

یگانه‌زاده گفت: در رشته دعاخوانی آقایان 5 نفر، ‌در رشته اذان 3 نفر و در رشته دعاخوانی بخش بانوان 2 نفر شرکت‌کننده داشتیم. آثار به منظور داوری به دبیرخانه مسابقات ارسال می‌شود و پس از اعلام نتایج مشخص می‌شود که ما چه تعداد از شرکت‌کنندگان را می‌توانیم به مرحله کشوری مسابقات اعزام کنیم.

captcha