جشنواره «نماز در رسانه‌های خبری» در شهرکرد برگزار می‌شود
کد خبر: 3631318
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

جشنواره «نماز در رسانه‌های خبری» در شهرکرد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره نماز در رسانه‌های خبری در استان خبر داد و گفت: این جشنواره در سه موضوع نشریه الکترونیکی، آلبوم تصویری و کلیپ کوتاه نماز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از خبرگزاری شبستان،
حجت الاسلام محمد کریمی، مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری امروز (25 مرداد) گفت: رسالت اصلی رسانه های خبری استان در اشاعه فرهنگ نورانی نماز در فضای مجازی موضوع ویژه جشنواره «نماز در رسانه های خبری» است.
وی افزود: نماز و قرآن و روایات، نماز و شهدا، نماز و خانواده، نماز و تربیت دینی، نماز و مدرسه، نماز و وحدت اسلامی، نماز و گفتمان انقلاب اسلامی، نماز و سبک زندگی ایرانی اسلامی، نماز و شیوه‌های کارآمد در تبلیغ و دعوت به نماز، مصاحبه، نقد و … از موضوعات پیشنهادی جشنواره است.
مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری، اشاعه فرهنگ نماز از طریق رسانه های خبری، تقویت مبانی اعتقادی و دینی برای جوانان و نوجوانان، شناسایی از فعلان نماز کاهش آسیب های موجود از طریق گسترش پیام ها و محتواهای نماز را از اهداف جشنواره «نماز در رسانه های خبری» عنوان کرد.
حجت الاسلام کریمی ابراز کرد: برای شرکت در اولین جشنواره نماز حداکثر تا ۲۵ مهر سال جاری به دبیرخانه جشنواره به نشانی شهرکرد، میدان قدس، ستاد اقامه نماز استان و یا به پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز استان به نشانی chb-namaz.ir مراجعه کنند.
وی گفت: متقاضیان جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۰۳۸۳۳۳۳۰۰۳۰ تماس بگیرند.
captcha