نشست تخصصی کتاب خوان شعر و ادبیات در قم برگزار می شود
کد خبر: 3631329
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶

نشست تخصصی کتاب خوان شعر و ادبیات در قم برگزار می شود

گروه معارف: مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم از برگزاری نشست تخصصی کتاب خوان ویژه شعر و ادبیات در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) ازقم، به نقل از روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان قم، حجت الاسلام والمسلمین عطالله جباری عنوان کرد: نشست تخصصی کتاب خوان ویژه شعر و ادبیات به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم برگزار خواهد شد. 
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم تصریح کرد:این نشست تخصصی با حضور اساتید فرهیخته همچون استاد مجاهدی پدر شعر آئینی، مجید شرافت ،مریم سعادتمند از شاعران برجسته و دیگر اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می شود. 
وی یادآوری کرد:نشست تخصصی کتاب خوان ویژه شعر و ادبیات با همکاری موسسه فرهنگی شهر ادب معاصر دوشنبه مورخ 30 مرداد سال جاری در تالار غدیر اداره کل کتابخانه ها واقع در خیابان ساحلی برگزار می گردد. 
جباری در خصوص هدف این نشست تخصصی بیان کرد:اعتلای ادبیات اسلامی ایرانی، آشنایی با شعرا و سبک های شعری و همچنین اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص نثر و ادبیات پارسی به دیگر اقشار از جمله اهداف نشست تخصصی کتاب خوان ویژه شعر و ادبیات است. 
وی اظهار داشت:حضور شخصیت های تاثیرگذار همچون نویسندگان، هنرمندان و ... در جامعه به عنوان الگویی شایسته کمک شایانی به گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی می کند  . 
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم خاطرنشان کرد:نشست های کتاب خوان در واقع نشستی دورهمی و صمیمی با اهالی فرهنگ و دانش می باشد که در آن کتاب های خوب و کاربردی معرفی و با دیگر مخاطبین به اشتراک گذاشته می شود.  
وی یادآور شد: این نشست های فرهنگی به صورت تخصصی، ویژه و عمومی در سطح استان و با همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی و فرهنگی با هدف اشاعه مطالعه مفید در بین تمامی گروه های سنی و ... برگزار می گردد و می تواند بسیار اثر گذار باشد. 
captcha