برنامه دقیقی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در خراسان شمالی دیده نمی‌شود
کد خبر: 3631359
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷

برنامه دقیقی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در خراسان شمالی دیده نمی‌شود

گروه سیاست و اقتصاد: استاندار خراسان شمالی در جلسه ستاد فرماندهی خراسان شمالی ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: برنامه عملکردی دقیقی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان دیده نشد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان شمالی، به نقل از خبرگزاری فارس، محمدرضا صالحی امروز در جلسه ستاد فرماندهی خراسان شمالی ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: امیدواریم دولت دوازدهم که با شعار آرامش، امنیت و پیشرفت روی کار آمده است به موفقیت‌های بیش‌ازپیش دست یابد.

رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی در خصوص دستور کار و پیگیری موضوعات مطرح‌شده در جلسه این ستاد گفت: امیدواریم که شرکت توزیع برق در پایان سال 96 تمامی روستاهای بالای 10 خانوار را برق‌رسانی کند و هیچ روستایی با این جمعیت از این نعمت محروم نباشد.

صالحی با انتقاد به اعضای حاضر و کسانی که در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی به ارائه گزارش خود پرداختند افزود: در برنامه‌های ارائه‌شده توسط مدیران محترم چیزی جز گزارش ندیدم و افق و هدف گزاری برنامه ششم توسعه را در این گزارش‌ها مشاهده نکرده و مدیران گران‌قدر به ارائه برنامه 5 ساله و تا پایان سال 1400 نپرداخته‌اند.

وی افزود: حمایت از بخش خصوصی وظیفه ما است و این نبایستی در اولویت برطرف کردن مشکلات مؤسسات قرار گیرد.

استاندار خراسان شمالی گفت: به‌عنوان نمونه، در بخش اجرای سامانه جامع مالیاتی، توسط مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی به اهداف این پروژه و توصیف آن بسنده کرد و برنامه عملیاتی خود را شرح نداد.

رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی با ارائه راهکاری در جهت افزایش درآمدزایی از محل اخذ مالیات گفت: نیازی به تحمیل مالیات‌های شدید به مردم نیست و بایستی با لحاظ همه‌جانبه از منبع‌های موردنظر این مسئله تأمین شود.
captcha