تور تخصصی عکاسان شیروان برگزار شد
کد خبر: 3631360
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱

تور تخصصی عکاسان شیروان برگزار شد

گروه فرهنگی: تور عکاسی با حضور هنرمندان، عکاسان شهرستان شیروان به منظور تولید عکس تخصصی جهت ارسال به جشنواره بیطار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان شمالی، به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع‌رسانی ادارهکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ احمد زیبایی، ررییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان با اعلام این خبر گفت: انجمن سینمای جوان شهرستان شیروان اقدام به برگزاری تور تخصصی عکاسی جهت ارسال اثر به اولین جشنواره  ملی تخصصی بیطار با همکاری اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی کرد.

زیبایی گفت : جلسه اول تور عکاسی دیروز در شیروان با حضور ١٢ نفر از عکاسان تشکیل و طی آن از سیاه چادرهای عشایری بازدید کردند.

وی افزود: سازمان دامپزشکی کشور با همکاری سازمان صدا و سیما و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست‌های کلی مبتنی بر تبیین مولفه‌های اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال در دامپزشکی نخستین جشنواره تخصصی فیلم وعکس «بیطار» را برگزار می‌کند.

وی اظهار کرد: این جشنواره به منظور تشویق و ترغیب هنرمندان و پرداختن به نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی، فرهنگ سازی مصرف بهینه، ارتقای سطح بینش و نگرش جامعه نسبت به ارزش مادی و معنوی و دستیابی به آثار فاخر تصویری در این زمینه، همچنین تبدیل ایران به پایگاه اصلی در حوزه ‌ای علمی، تخصصی، فرهنگی و سینمایی مرتبط با حوزه دامپزشکی در جهان، برگزار و میزبانی آن در خراسان شمالی به عهده شهرستان شیروان خواهد بود.

لازم به ذکر است، آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره، ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ است و به برگزیدگان نهایی بخش‌های رقابتی این جشنواره تندیس، لوح افتخار و جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

captcha