مسئولان حقوق مردم را تکریم کنند
کد خبر: 3631369
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
امام جمعه گرمه:

مسئولان حقوق مردم را تکریم کنند

گروه اجتماعی: امام جمعه گرمه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: مسئولان باید حقوق مردم را بیشتر تکریم کنند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان شمالی، به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، حجت الاسلام تاتاری، گفت: هدف اصلی مسئولان رفع مشکلات مردم است و زمانی موفق هستیم که حمایت و رضایت مردم پشت سرمان باشد.
وی افزود: باید در جلسات شورای فرهنگ عمومی ناهنجاری های فرهنگی در شهرستان ها احصاء و برای جایگزینی فرهنگ صحیح راهکار های مناسب ارائه شود تا مردم از آن بهرمند شوند.
امام جمعه گرمه در ادامه بر کیفیت مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان تاکید کرد.
علی محمدزاده، فرماندار شهرستان گرمه در این جلسه با بیان اینکه فرهنگ مقوله ای نیست که در زمانی کوتاه شکل بگیرد افزود: فرهنگ فرآیندی است که به یک دوره زمانی طولانی نیاز دارد تا شکل خاص خود را پیدا کند تا در جامعه به عنوان یک رفتار مورد قبول عموم مردم قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه زیر بنای بسیاری از امور و جوامع مثل خانواده، مسائل فرهنگی است تصریح کرد:  فرهنگ مقوله ای وسیع است که اگر در خانواده ها مورد توجه قرار نگیرد در بسیاری از موارد موجب ایجاد ناهنجاری های اجتماعی می شود.
 وی گفت: برای حل مسائل و ناهنجاری های اجتماعی باید زیربنایی کار کرد.
محمدزاده در ادامه با بیان  اینکه صاحب نظران و فرهنگ شناسان، برای فرهنگ انواع یا سطوح مختلفی را ذکر می کنند و مبانی متفاوتی را برای تقسیم بندی در نظر می گیرند افزود:  نقشی که فرهنگ در رفتار انسان ایفا می‌کند، یکی از مهم‌ترین مفاهیمی است که در علوم رفتاری وجود دارد.
در ادامه اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان گرمه به بیان ارائه نظرات خود پرداختند.

captcha