اعلام نتایج المپیاد راسخون 25 جزء جامعةالقرآن استان تهران و البرز
کد خبر: 3631406
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸

اعلام نتایج المپیاد راسخون 25 جزء جامعةالقرآن استان تهران و البرز

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: نتایج المپیاد راسخون 25 جزء شعب حفظ تخصصی جامعةالقرآن الکریم استان تهران و البرز اعلام شد.

منیر روحی، مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به اعلام نتایج المپیاد راسخون 25 جزء، اظهار کرد: این آزمون ویژه حفاظ دوره تخصصی یکساله 95-96 بود که در سه بخش حفظ شفاهی 10 جزء اول، دوم و پنج جزء برگزار شد.
وی ادامه داد: این آزمون شامل حفظ شفاهی، کتبی و مفاهیم کتبی بود که در میان شعب حفظ تخصصی استان تهران و البرز برپا شد. حفظ این حفاظ تا شهریورماه به اتمام می‌رسد و 11 شهریورماه به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام می‌شوند و ثواب حفظ آخرین سوره خود را به آن امام همام هدیه کنند.
روحی با اشاره به برگزیدگان رشته حفظ 10 جزء، عنوان کرد: زهرا به‌طلب از شعبه امام حسین(ع)، محمد شعبانی از شعبه امام حسن عسکری(ع)، محمد بهرامی‌فروتن از شعبه مرکز قرائت و مجتبی احمدی از شعبه ورامین با کسب رتبه 100، حائز مقام اول، زهرا سادات روحانی از شعبه رسالت بانوان بزرگسال با کسب رتبه 99/5 رتبه دوم را بدست آورد و محمدحسین پیرعباسی و مهدیار شیرازی  فراشاه از شعبه امام حسن عسکر(ع) تهران با کسب رتبه 99/25 حائر رتبه سوم شد.
وی بیان کرد: اما منتخبان بخش 10 جزء دوم شامل زهرا سادات روحانی از شعبه رسالت بانوان بزرگسال، محمدحسین پیرعباسی و مهدیار شیرازی فراشاه از شعبه امام حسن عسکری(ع) با کسب امتیاز 100، رتبه نخست و محمد بهرامی فروتن و امیرعلی رحیمی از مرکز قرائت با به‌دست آوردن 99 امتیاز و مهدی شعبانی از شعبه امام حسن عسکری با کسب 98/25 حائز رتبه سوم شد.
روحی اضافه کرد: همچنین در بخش پنج جزء پنجم نیز مهدی شعبانی از شعبه امام حسن عسکری با کسب 100 امتیاز و زهرا سادات روحانی از شعبه رسالت بانوان با کسب 99 و سیدامیرمهدی عبادی از شعبه امام حسن عسکری(ع) و علی جنتی از مرکز قرائت با کسب 97 به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را بدست آوردند.
وی با اشاره به نفرات برگزیده حفظ کتبی ، گفت: زهرا سادات روحانی و فاطمه ملایی از شعبه رسالت بانوان بزرگسال با کسب امتیاز 96، فاطمه ملکی از شعبه رسالت بانوان بزرگسال با کسب امتیاز 92 و مریم سادات جلالی، فاطمه آقایی، زهرا شفق از شعبه رسالت بانوان بزرگسال و علی جنتی از مرکز قرائت تهران با کسب امتیاز 88 رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
روحی اضافه کرد: در بخش مفاهیم  کتبی  نیز سمانه نظامی از شعبه رسالت بانوان بزرگسال با نمره 92، فاطمه ملکوتی از شعبه رسالت بانوان بزرگسال با کسب امتیاز 88 و زینب نمدی از شعبه امام حسین و فاطمه آقایی از شعبه رسالت بانوان بزرگسال  با کسب نمره 84 به ترتیب نفرات اول تا سوم این رشته معرفی شدند.
captcha