قدردانی آیت‌الله مظاهری از فعالیت‌های نیروی انتظامی
کد خبر: 3631408
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷

قدردانی آیت‌الله مظاهری از فعالیت‌های نیروی انتظامی

گروه اجتماعی: فرمانده نیروی انتظامی کشور به منظور معرفی فرمانده جدید نیروی انتظامی ناحیه اصفهان با حضرت آیت‌الله مظاهری دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری، سردار سرتیپ پاسدار اشتری فرماندۀ نیروی انتظامی کشور با مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری«مدّظلّه‌العالی» دیدار کرد.
حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری در این دیدار که به منظور معرفی فرماندۀ جدید نیروی انتظامی ناحیۀ اصفهان، سردار معصوم‌بیگی، برگزار شد، با اشاره به اهمیّت فراوان مقولۀ امنیّت، وضع امنیّت کشور را مطلوب ارزیابی کرده و ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مسئولان و فرماندهان نیروی انتظامی خاطر نشان کردند: نیروی انتظامی، نیرویی در خدمت مردم و دارای جایگاهی تأثیرگذار در این عرصه است و امیدواریم با برنامه‌ریزی و اهتمام هر چه بیشتر، سطح امنیّت و خدمت به ملّت خوب و بزرگوار ایران، روز به روز ارتقاء و تعالی پیدا کند.
حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری در این دیدار ضمن اظهار امیدواری برای موفقیّت سردار معصوم‌بیگی، از خدمات و تلاش‌های مؤثر سردار سرتیپ پاسدار آقاخانی در فرماندهی نیروی انتظامی ناحیۀ اصفهان قدردانی و تشکّر کردند.

captcha