تبیین سبک زندگی اسلامی در جامعه از مهم‌ترین دغدغه‌های رهبری است
کد خبر: 3631479
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶

تبیین سبک زندگی اسلامی در جامعه از مهم‌ترین دغدغه‌های رهبری است

گروه معارف: دبیر مؤسسه سبک زندگی اسلامی: تبیین سبک زندگی اسلامی در جامعه از مهم‌ترین دغدغه‌های رهبری است

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام اصغر قدیمی، مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد و دبیر اجرایی مؤسسه سبک زندگی اسلامی، امروز در نشست سیاست‌گذاری مؤسسه سبک زندگی اسلامی که با حضور جمعی از اعضای مؤسسه در بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: راه‌اندازی مؤسسه سبک زندگی اسلامی خراسان شمالی با هدف تبیین سبک زندگی اسلامی از منظر قرآن و روایات می‌تواند لبیکی به دغدغه مهم رهبر معظم انقلاب باشد.
وی خاطرنشان کرد: افتتاح مؤسسه سبک زندگی اسلامی در استان خراسان شمالی، گامی به‌سوی پیشبرد اهداف عالی نظام اسلامی و عمل کردن به سخنان مقام معظم رهبری در سفر به این استان است.
حجت‌الاسلام قدیمی افزود: بسیاری از آسیب‌هایی که جامعه با آن گریبان گیر است، به دلیل نشناختن شیوه‌های صحیح زندگی اسلامی است.
این استاد حوزه علمیه و دانشگاه خراسان شمالی در ادامه اظهار کرد: اگر شیوه‌های درست زیستن از منظر اسلام برای مردم جامعه تبیین شود، هیچ‌یک از توطئه‌های دشمنان کارایی نخواهد داشت.
وی اظهار کرد: یکی از اهداف این مؤسسه بومی‌سازی سبک زندگی اسلامی در مناطق مختلف استان و کشور است.
دبیر اجرایی مؤسسه سبک زندگی اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: استان خراسان شمالی با پشتوانه فرهنگی و حضور اندیشمندان مجرب، زمینه و آمادگی لازم برای پژوهش و تحقیق در مورد سبک زندگی اسلامی را دارد.
وی همچنین گفت: تربیت مدرسان سبک زندگی اسلامی برای حضور در مجامع مختلف از دیگر اهداف این مؤسسه است.
مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: آسیب‌شناسی و ارائه راهکارها برای پیشگیری از آسیب‌ها از دیگر مأموریت‌های این مؤسسه است و این مؤسسه در نظر دارد با تشکیل تیم‌های تحقیقاتی در این زمینه فعالیت کند.
گفتنی است، در این جلسه اعضای مؤسسه سبک زندگی اسلامی خراسان شمالی به بیان دیدگاه‌ها و ارائه راهکار برای پررونق شدن فعالیت‌های این مؤسسه پرداختند.
captcha