شکوفایی جامعه در گرو تبیین صبر، انصاف و رزق حلال
کد خبر: 3631501
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
زندوکیلی:

شکوفایی جامعه در گرو تبیین صبر، انصاف و رزق حلال

گروه جامعه: رئیس فرهنگسرای اشراق با تاکید بر اینکه موضوعات صبر، انصاف و کسب رزق حلال از جمله مسائل مبتلا به جامعه و مرکز ثقل تمام موضوعاتی است که جامعه امروز با آنها رشد و شکوفایی پیدا می‎کند، گفت: تاثیرگذاری اقدامات فرهنگی منوط به فراگیر بودن آن و اهتمام همگانی به ورود به این مسائل است.

علیرضا زندوکیلی، مدیر فرهنگی هنری منطقه ۴ در گفت‎وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به ضرورت پرداختن به مسئله صبر، انصاف و کسب رزق حلال در جامعه گفت: شرایط امروز جامعه ضرورت کار فرهنگی و مسائل مبتلا به جامعه را مسلم کرده است و لذا باید با کارهای فرهنگی فاخر و ارزشمند در جهت تبیین این مسائل برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد.

وی بیان کرد: موضوعات صبر، انصاف و کسب رزق حلال ازجمله موضوعاتی هستند که مبتلا به جامعه و مرکز ثقل تمام موضوعاتی است که جامعه امروز با آنها رشد و شکوفایی پیدا می‎کند.

زندوکیلی ادامه داد: هرکدام از این موارد اگر به درستی تبیین شود قطعا می‎تواند یک کار فرهنگی فاخر را از خود بجای بگذارد که تاثیر آن در جامعه بسیار با ارزش خواهد بود.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۴ بحث فرهنگ در نظام اسلامی را از مسائل مظلوم و فراموش شده جامعه امروز دانست و افزود: باید به موضوع فرهنگ با توجه به مسائل جامعه دقت زیادی شود و همه دستگاه‎ها برای آن برنامه مستمر در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه تاثیرگذاری اقدامات فرهنگی منوط به فراگیر بودن آن و اهتمام همگانی به ورود به مسائل فرهنگی است، افزود: استفاده بهینه از ظرفیت‎های هنری برای تببین و ترویج مناسب موضوعات فرهنگی در قالب سبک زندگی ایرانی اسلامی بسیار اثرگذار است.

رئیس فرهنگسرای اشراق اظهار کرد: امیدوارم با تشویق و ترغیب هنرمندان و اهل دانش در به کارگیری هنر به عنوان مؤثرترین و کاربردی‎ترین رسانه بتوانیم سبک زندگی اسلامی ایرانی را در جامعه نهادینه و موضوعاتی همچون صبر، رزق حلال و انصاف را ترویج کنیم.

captcha