برگزاری اردوهای تخصصی نماز و خانواده
کد خبر: 3631533
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

برگزاری اردوهای تخصصی نماز و خانواده

گروه اجتماعی: مدیر ستاد اقامة نماز استان قم با بیان اینکه طرح اجرای اردوهای تخصصی نماز احساس می‌شود گفت: هدف از برگزاری این اردوها، آموزش عملی نماز و مسائل مربوط به آن است که به صورت کارگاهی به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم، محمد خامه یار روز پنجشنبه 26 مرداد در گفت و گو با خبرنگارانبا اعلام این خبر گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده، برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت عملی و کارگاهی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است و به همین منظور این ستاد طرح اجرای اردوهای تخصصی نماز را در دستور کار خود قرار داده است. 
وی از دیگر اهداف برگزاری این اردوها را آموزش مسایل و احکام مورد نیاز جوانان در موضوع نماز عنوان کرد و گفت: آموزش این مسایل می‌توان به جوانان و نوجوانان امکان توجه بیشتر را در برپایی این فریضه الهی خواهد داد. 
خامه‌یار افزود: این اردوها به صورت یک روزه و یا دو روزه برگزار خواهد شد و در اولین دوره آن 110 نفر از دانش‌آموزان دختر و والدین آنان حضور خواهند داشت و شیوه‌های دعوت به نماز به مادران و نحوه خواندن نماز و مسایل آن به فرزندان آنان آموزش داده خواهد شد. 
وی گفت: در اولین دوره این اردو که 29 مردادماه در یکی از مجتمع‌های بخش کهک برگزار خواهد شد مددجویان کمیته امداد حضرت امام در آن حضور خواهند داشت. 
مدیر ستاد اقامه نماز استان با اشاره به برگزاری اردوی آموزشی خواهران یاوران نماز گفت: با توجه به استقبال از برنامه‌های آموزشی این اردو که به صورت عملی آموزش نماز داده شد، همه تلاش خود را برای برگزاری این دوره‌ها به کار خواهیم برد.
وی گفت: طرح آموزش دوره‌های مفتاح به صورت گسترده ادامه خواهد داشت. 
captcha