ترویج تفکر بسیجی؛ راهکار اصلی خنثی کردن هجمه‌های مسموم دشمنان نظام است
کد خبر: 3631623
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
حسینی:

ترویج تفکر بسیجی؛ راهکار اصلی خنثی کردن هجمه‌های مسموم دشمنان نظام است

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ مقاومت گفت: تقویت و ترویج تفکر بسیجی و فاصله گرفتن از تفکر غربی‌ها راهکار اصلی خنثی کردن هجمه‌های مسموم دشمنان نظام است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام، امروز در همایش تجلیل از آزادگان نیروهای مسلح استان ایلام اظهار کرد: در حالی که دشمنان نظام با استفاده از حربه‌های نفوذ فرهنگی، آموزشی، دینی، اقتصادی و سیاسی در صدد القای یاس در بین مردم و مسئولان و ناکارآمد نشان دادن حاکمیت اسلامی هستند، تقویت و ترویج تفکر بسیجی و فاصله گرفتن از تفکر غربی‌ها راهکار اصلی خنثی کردن هجمه های مسموم آنان است.
وی افزود: ایران اسلامی به برکت رهبری‌های داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری و استقامت مردم و به ویژه پایداری، جسارت، از جان گذشتگی، شهامت و شجاعت ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس در دنیای پر آشوب جهان امروز و منطقه به جزیره‌ای امن تبدیل شده است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اضافه کرد: اگر هم اکنون در جبهه‌های عراق و سوریه هر لحظه شاهد پیروزی محور مقاومت و آزادسازی مناطق تحت اشغال هستیم، به برکت حضور تفکر بسیجی و دستاوردهای دفاع مقدس ایران اسلامی و صدور آن به دیگر نقاط جهان اسلام و کشورهای آزادیخواه است.
حسینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و امنیت آن حاصل خون شهدا و پایداری ایثارگران و خانواده‌های آنها است، تصریح کرد: اسرا با وجود نبود امکانات رفاهی، بهداشتی، درمانی و تغذیه‌ای، علاوه بر تحمل جراحت‌های جسمی در مقابل صحنه‌ها و شکنجه‌های روحی و خشونت زجرآور بعثی‌ها مقاومت می‌کردند.
وی تاکید کرد: در زمان اسارت حقوق اسرای ایرانی پایمال شد اما با این وجود آزادگان با حمایت از همدیگر و فاش نکردن اسرار نظامی و جنگی و لو ندادن هویت خود و هم بندان شکنجه‌های ظالمانه و وحشیانه بعثی‌ها را تاب می‌آوردند و بعد از آزادی به انواع بیماری‌های جسمی و روحی ناشی از آن دوران مبتلا شدند.
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به نابودی صدام و حاکمیت رژیم بعث عراق، یادآور شد: خداوند انتقام مظلومیت ملت، ایثارگران، اسرا و رزمندگان ایران را گرفت و صدامیان به حقارت آمیزترین شکل ممکن نابود شدند و مورد قهر و غضب الهی قرار گرفتند.
حسینی در پایان گفت: تجربه و ثمره استقامت آزادگان و ایثارگران جنگ ندیده، بسیجیان متعهد و از جان گذشته چون شهدای مدافع حرم است که چشم و گوش دفاع از مرزهای داخل ایران هستند و برای اعتلای دین مبین اسلام در خارج از مرزهای جغرافیایی کشور خود در حال نبرد با دشمنان دین خدا و حریم اهل‌بیت (ع) هستند.
captcha