اختصاص سه میلیارد ریال برای تامین زیرساخت‌های اربعین در دهلران
کد خبر: 3631627
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰

اختصاص سه میلیارد ریال برای تامین زیرساخت‌های اربعین در دهلران

گروه اجتماعی: فرماندار دهلران از اختصاص سه میلیارد ریال برای تامین زیرساخت‌های اربعین و نحوه خدمات‌رسانی به زائران در شهر دهلران خبر داد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از روابط عمومی فرمانداری دهلران، «سید حسینعلی موسوی» فرماندار دهلران در نشست ستاد اربعین این شهرستان اظهار کرد: شهرداری دهلران باید اقدامات لازم در خصوص تامین زیرساخت‌های مکان‌های پذیرایی از زائرین اربعین در ورودی شهر دهلران انجام دهد .
وی بر ضرورت شتاب بخشی در خدمات‌رسانی به زائران اربعین در مسیرهای رفت و برگشت از این شهرستان تاکید کرد و افزود: این شهرستان یکی از محورهای اصلی تردد زائران برای رسیدن به مرز مهران است که بر همین اساس برنامه‌‌ریزی‌های لازم برای استقبال، اسکان و پذیرایی از آنان باید در دستور کار قرار گیرد .
فرماندار دهلران فراهم کردن زیرساخت‌ها و مکان های اسکان برای زائران را مهم دانست و گفت: همه دستگاه‌های عضو ستاد باید با برنامه ریزی و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها در جهت آماده سازی ایستگاه‌های پذیرایی و محل‌های اسکان همت کنند .
موسوی از آمادگی شهرستان دهلران برای استقبال و پذیرایی از زائران اربعین خبر داد و اظهار کرد: مسئولان و مردم در این شهرستان مرزی همچون سال های گذشته آماده ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات هستند .
وی یادآور شد: مدیریت ارشد استان برای بازگشایی بازارچه مرزی چیلات پیگیری هستند و با توجه به موافقت دولت‌های ایران و عراق بزودی رایزنی‌های دو جانبه استاندار ایلام و استاندار میسان برای بازگشایی این بازارچه عملیاتی می‌شود
captcha