آموخته‌های آزادگان نشأت گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است/ ضرورت ثبت خاطرات آزادگان
کد خبر: 3631664
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹

آموخته‌های آزادگان نشأت گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است/ ضرورت ثبت خاطرات آزادگان

گروه فرهنگی: آیت‌الله شفیعی در دیدار با آزادگان خوزستانی با بیان اینکه هجرت کردن مومنان در هر زمانی باعث می شود تجارب و معارفی را به همراه بیاورند، گفت: آزادگان وظیفه دارند آموخته‌های خود را که همگی نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است از طریق ثبت خاطرات به دیگران منتقل کنند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، امروز پنج شنبه ۲۶ مرداد، همزمان با سالروز ورود آزادگان به کشور، جمعی از آزادگان خوزستانی با آیت‌الله سید علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت‌الله شفیعی در این دیدار، ضمن خوش آمد گویی و تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: هجرت کردن مومنان در هر زمانی باعث می‌شود تجارب و معارفی را به همراه بیاورند و وظیفه دارند این اندوخته‌ها و تجارب را به دیگران منتقل کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: شما عزيزان آزاده وظیفه دارید آموخته‌های خود را که همگی نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است از طریق ثبت خاطرات به دیگران منتقل کنید.

همچنین در این دیدار عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان به بیان برنامه‌های انجام شده و در حال انجام به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی پرداخت.

سپس فاضلی‌نیا مسئول مؤسسه پیام آزادگان خوزستان، توضیحاتی در مورد فعالیت‌های موسسه پیام آزادگان در استان ارائه و اظهار کرد: در سال‌های اخیر با همکاری بنیاد شهید توانستیم فعالیت های بسیار خوبی انجام دهیم و امیدواریم در آینده بتوانیم قدم‌های موفق تری برداریم.

captcha