ممانعت آل‌خلیفه از اقامه نماز جمعه شیعیان در «الدراز»
کد خبر: 3631739
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷

ممانعت آل‌خلیفه از اقامه نماز جمعه شیعیان در «الدراز»

گروه بین الملل: نیروهای امنیتی بحرین امروز جمعه، 27 مرداد بار دیگر از برگزاری بزرگترین نماز جمعه این کشور در منطقه الدراز جلوگیری کردند.

ممانعت نیروهای آل‌خلیفه از اقامه نماز جمعه در منطقه «الدراز»
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری مرآة البحرین، این پنجاه و هفتمین هفته متوالی است که نیروهای آل خلیفه از برگزاری نماز جمعه در منطقه شیعه نشین الدراز جلوگیری می کنند.
نظامیان رژیم آل‌خلیفه برای جلوگیری از برگزاری نماز جمعه در الدراز با استقرار خودروهای زرهی و نظامی در این منطقه از ورود مردم و نمازگزاران به محل اقامه نمازجمعه ممانعت کردند.
در پی ممانعت رژیم آل‌خلیفه از ورود نمازگزاران به منطقه الدراز، شهروندان بحرینی نماز خود را در مسجد جامع امام صادق(ع) به صورت فرادی اقامه کردند و پس از برپایی تجمعی اعتراض‌آمیز محدودیت‌های مستمر علیه شیعیان برای برپایی نماز جمعه را محکوم کردند.
منطقه الدراز منامه پس از لغو تابعیت آیت‌الله عیسی قاسم، رهبر معنوی شیعیان بحرین از سوی رژیم آل‌خلیفه محاصره شده و همچنان شاهد تظاهرات اعتراض‌آمیز شهروندان بحرینی است و تمامی ورودی‌های این منطقه در کنترل دژخیمان این رژیم قرار گرفته است.
مردم بحرین با برپایی تظاهرات، مخالفت خود را با سیاست های رژیم آل خلیفه اعلام می کنند اما این اعتراضات به شدت سرکوب می شود.
captcha