یک حس خوب در کالبد شهر تهران
کد خبر: 3631786
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷

یک حس خوب در کالبد شهر تهران

گروه جامعه: طرح «یک حس خوب» که این روزها در مناطق 2 و 5 تهران درحال اجرا بوده به صورت خودجوش توسط مردم درحال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طرح «یک حس خوب» به صورت خودجوش از روز یکشنبه 21 مرداد در مناطقی همچون روبه روی پاساژ کوروش، رو به روی ایستگاه متروی شادمان، چهار راه پونک، روبه روی بازارچه سنتی ستارخان، ورودی بوستان میعاد، میدان صنعت، میدان کاج رو به روی بوستان سنگی و پل گیشا ماه آغاز به کار کرده است و تا سوم شهریور ماه ادامه دارد.

رد نشود///یک حس خوب؛ هدیه‌ای برای جامعه


طرح یک حس خوب؛ نوعی طراحی تبلیغی ترویجی شهری به شمار می‌رود که با هدف راه‌اندازی فضای استدلالی و گفتمانی در حوزه عفاف و حجاب درحال اجراست. این اقدام مردم نهاد در کانکس‌هایی با طراحی خاص و جذاب و اهدای هدایایی پذیرای مراجعه‌کنندگانی است که در خصوص هویت، نحوه پوشش خود دارای سؤالاتی‌اند و دراین خصوص کارشناسان پاسخ‌گوی مردم‌اند.

رد نشود///یک حس خوب؛ هدیه‌ای برای جامعه


کانکس‌های یک حس خوب، شامل کارشناس، خانم‌های رهیافته(تازه مسلمان) و خانم‌هایی است که روزی خود زندگی متفاوتی داشتند و دچار تغییر شدند حالا سعی دارند تا این حس آرامش را به اذهان مشوش و دچار تبلیغات اشتباه انتقال دهند که به گفته یکی از این‌ خانم‌ها به حس رهایی و حفظ کرامت نفس برسند.

این‌ خانم‌ها به بانوان پرسشگر و مراجع علاوه بر پاسخگویی درست و منطقی، کمک می‌کنند تا حجاب درست را تجربه کنند و هدایایی مانند گل، طومار، بروشورهایی با موضوعات متعدد درباره شبهات مطروحه  و کتاب‌های کودکانه مخصوص خردسالان اهدا می‌شود.
علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی  Bahejab.com یا اینستاگرام bahejab_com@ اقدام کنند.
captcha