حل مشکلات بافت فرسوده اطراف حرم حضرت معصومه نیازمند هم افزایی مسئولان است
کد خبر: 3631807
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
استاندار قم:

حل مشکلات بافت فرسوده اطراف حرم حضرت معصومه نیازمند هم افزایی مسئولان است

گروه اجتماعی: استاندار قم گفت: تحقق طرح های مرتبط با نوسازی بافت فرسوده محدوده حرم مطهر حضرت معصومه(س) نیازمند هم افزایی بیشتر همه مسئولان استان است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای سازمان نوسازی و بهسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) با تاکید بر اولویت بندی چند طرح مهم اطراف حرم مطهر افزود: این طرح ها باید با اولویت مرکزیت حرم کریمه اهل بیت(س) مشخص شود.
محسن بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم نیز در این جلسه با اشاره به 10 طرح اولویت دار در اطراف حرم مطهر و تصویب آنها اظهار داشت: 2 طرح ساماندهی میدان آستانه و سکونت گاه های بافت فرسوده اطراف حرم و آزادسازی2 هکتار زمین میدان تره بار در میدان مطهری از اولویت های سال 96 است.
وی با تاکید به ضرورت تلاش برای استفاده از همه ظرفیت های دولتی برای اجرای این 2 طرح گفت: کلیت طرح های دیگر نیز تصویب شده است که در جلسات آینده برآورد هزینه انجام خواهد شد.
10 طرح بهسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) در جلسه شورای سازمان نوسازی و بهسازی اطراف حرم کریمه اهل بیت با حضور تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) و استاندار قم به تصویب رسید.
در حال حاضر یک هزار و 800 هکتار بافت فرسوده در مناطق مختلف قم وجود دارد.

captcha