تصمیم اوقاف خوزستان درباره تخلف انضباطی در مسابقات قرآن
کد خبر: 3631849
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

تصمیم اوقاف خوزستان درباره تخلف انضباطی در مسابقات قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان گفت: براساس قوانین اوقاف افرادی که در روند اجرای مسابقات قرآن اخلال ایجاد کنند و یا به داوران و برگزارکنندگان مسابقات توهین کنند، از شرکت در مسابقات قرآن چه در سطح شهرستان و چه در سطح استان محروم می‌شوند.

حجت‌الاسلام حمید شویع‌نژاد، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: براساس قوانین اوقاف افرادی که در روند اجرای مسابقات قرآن اخلال ایجاد کنند و یا به داوران و برگزارکنندگان مسابقات توهین کنند، از شرکت در مسابقات محروم می‌شوند.

وی بیان کرد: برخی از افرادی که در مسابقات برخلاف قوانین اوقاف رفتاری داشتند که باعث بی‌احترامی به داوران و برگزارکنندگان شده است، برای سال آینده لحاظ می‌شود و این امر مصوب شده که افرادی که این‌گونه رفتار داشته‌اند در مسابقات شهرستانی و استانی اجازه شرکت نخواهند داشت.

شویع‌نژاد عنوان کرد: بنابراین افراد نسبت به این امر اهتمام داشته باشند که از لحاظ اخلاقی و وجهه اجتماعی دارای وجهه نامناسبی در جامعه نباشند که این موارد برای ورود افراد به روند مسابقات چه در سطح شهرستانی و چه در سطح استانی لحاظ می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان عنوان کرد: داوران مسابقات قرآن استان خوزستان چهره‌های کشوری و بین‌المللی هستند و بی‌احترامی به آنها جزء تخلفات انضباطی محسوب می‌شود و متخلفان نمی‌توانند در مسابقات شرکت کنند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عبدالرحمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۳:۵۰
0
0
واقعا جای تأسفه… آقایونی که برای مسابقه اومدن ادعا دارن که قاری هستن و قاری قرآن کریم باید به اخلاق قرآن و اهل بیت آراسته باشه… متأسفانه امروزه قرآن و قشر قراء جایی شده برا اشخاص بیکار که جز تخریب اسم و نام قرآن و قرائت چیزی به بار نمیارن
captcha