عزت را فقط خدا می‌تواند ببخشد
کد خبر: 3632027
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
تقی‌پور:

عزت را فقط خدا می‌تواند ببخشد

کانون خبرنگاران نبا: فرمانده سابق سپاه ناحیه کرج با اشاره به لزوم الگوسازی از رزمندگانی چون شهید حججی، عنوان کرد: برای رسیدن به عزت تنها باید به خدا متوسل شد و شهیدانی چون حججی را سرلوحه کار خود قرارداد.

به گزارش کانون خبرنگاران ايكنا، نبأ، مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم «محسن حججی» روز گذشته 27 مردادماه با حضور پرشور مردم در مهدیه آل یاسین فردیس کرج برگزار شد. 

میرتقی، فرمانده سابق سپاه ناحیه کرج گفت: «محسن حججی» شهید مدافع حرم با رشادت و شهامت خود حماسه کربلا و اسارت حضرت زینب(س) را زنده کرد و باعث حیرت همگان شد.

فرمانده سابق سپاه ناحیه کرج بابیان اینکه شهید حججی دشمن را ذلیل کرد، افزود: وی برای رضای خدا از همه‌چیز خود گذشت و برای خدا جنگید و تا زمانی که دشمن را ذلیل نکرد، از پای ننشست و خدا در ازای این رشادت، شهادت و سربلندی را نصیب او کرد. 

وی با بیان اینکه شهید حججی از عاقبت خود باخبر بود، تأکید کرد: وی با رشادت‌های خود درصحنه‌های نبرد به عزتی از جانب خدا دست ‌یافت که نام او بر لب دوست، دشمن و حتی آن‌ها که با شیعه و شهادت نیز مشکل ‌دارند، افتاده است.

فرمانده سابق سپاه ناحیه کرج افزود: تا پیش از صحنه اسارت، هیچ‌کس از محسن حججی خبر نداشت، وی جوانی دهه هفتادی بود که کارهای فرهنگی، جهادی، کمک به نیازمندان و غیره را سرلوحه کارش قرار داده بود و آنچه موجب حیرت جهان شد، عدم ترس از دشمن و صلابت وی بود.

میرتقی با بیان اینکه عزت را فقط خدا می‌تواند ببخشد، تصریح کرد: برخی به دنبال عزت می‌روند ولی به ذلت می‌رسند چراکه مسیر نادرست را در پیش می‌گیرند.

وی افزود: برای رسیدن به عزت تنها باید به خدا متوسل شد و شهیدانی چون حججی را سرلوحه کار خود قرارداد.

 میرتقی با اشاره به لزوم الگوسازی از رزمندگانی چون شهید حججی، عنوان کرد: برای پیشرفت و به سعادت رسیدن باید مدافعان حرم را الگوی خود قرار دهیم و کاری نکنیم که شرمنده آن‌ها شویم و باید دانست که شهادت کوتاه کننده راه رسیدن به سعادت است.

محمد چشمه‌نوشی
captcha